Hej Alle!! Som i nok godt kan se så det mit første indlæg.
Mit spørgsmå/problem er: Jeg driver en tøj butik i Århus, problemet er at jeg får en masse ros i branchen, men at kunderne udbliver synes jeg, jeg er i gang med mit andet år jeg har ganget min omsætning med 2 fra første år, men da jeg ikke synes det er nok, er halvvejes med omsætningen, men synes det går for langsom, så vil høre om i har nogle erfaringer/ideer, ang. øget salget ydeligere.? er i gang med at lave en webshop, som er oppe og køre inden for de næste par uger, Hvad tror i jeg kan forvente mig af den?
Butikkens profil. jeg har mærker som ikke ligge andre steder i Århus, og det er det jeg har bygget butikken op omkring, men det tager jo lidt længere tid til at få kunderne til at købe nye mærker, målgruppe ligger fra 18- 40 år butikken er meget jeans inspirret, og mærkener fejl absolut ingenting, det tager bare for langt tid, synes jeg, eller er det mig der er utålmodigt, har jo også en bank der står prikker mig på skulderen... Håber nogle at høre fra jer, og få nogle sindsyge fede ideer fra jer. ps. mærkerne er bla. G-sus, Pepe Jeans of London, Hells Bells, Jankovich, osv Vi snakkes Toftgaard
|
Skriv noget mere om hvad du har gjort allerede, om din placering (beliggenhed, beliggenhed, beliggenhed!!) og om dit prisniveau.