Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du i KBH og har du legetøj til Syriens børn? (efter ons. d. 30. er det for sent at læse dette)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære med-Aminoer,

Min gode veninde og iværksætteren med et hjerte af guld, Nadia Plesner, sender i morgen en container med hospitalsudstyr til Syrien. Hun vil rigtig gerne sende noget legetøj med til børnene, så de kan få bare en lille glæde i en aldeles forfærdelig tid. Hun skriver blandt andet:

"Den 7. maj var jeg til syrisk kulturaften i Rundetårn. Her var taler af bla. en dansk/syrisk læge, som hedder Mounim Korchi. Mounim arbejder til daglig på Hvidovre hospital, men var udsendt til Syrien for at hjælpe til på hospitalet i Quasir. Her behandlede han 250 patienter om dagen, bla. opererede han mange børn, som enten var blevet skudt eller ramt af klyngebomber... Det var ekstremt sparsomt med udstyr, så han måtte operere på et skrivebord (!!!!). Han viste billeder fra sin tur, og vi sad alle i komplet chok over den hårrejsende virkelighed i Syrien. ALLE børnene på billederne så så alvorlige ud, at de lignede små voksne - meget uhyggeligt. Nu sender vi hospitalssenge, børnesenge, operationborde, operationsudstyr, dyner, puder og sengetøj.
Men skal de børn ikke have noget legetøj med? Jooooooooo, kom nu! :D

Det kan afleveres i dag i Rødovre: Munktoftevej 13 (Bare stil det foran døren) eller i morgen i Albertslund, mens vi går og pakker container fra 9 - 17: Roholmsvej 4c. På forhånd tak ♥"

Er du på Frederiksberg skriver hun også:

Min veninde Camilla har tilbudt, at folk også kan aflevere det hjemme hos hende! Adressen er Carl Bernhardsvej 13C, 1. sal, lejlighed 25, 1817 Frederiksberg. Dørtelefonen er i stykker, så folk skal ringe på 28939955.
Søde Camilla har også tilbudt at hente ting i gåafstand i aften fra 18-22 og i morgen mellem 7-9!

Så hvis du har noget legetøj liggende kan det gøre en stor forskel. Det kan også være, at nogle er brændt inde med lidt legetøj, som de ikke kan sælge. Alt bliver modtaget med kyshånd.

Bedste hilsener

Tommy

Hej med dig :-)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)