Kære med-Aminoer Kunne du tænke dig at deltage i Startup Weekend Health i Dansk Design Center denne Weekend? Jeg har selv deltaget på Christiansborg for ca. 3 uger siden og det var den fedeste oplevelse. Kunne du tænke dig at skabe nye produkter eller serviceydelser sammen med folk i BIO Tech virksomheder, Pharma Branchen, Studerende inden for Levnedmiddelindustrien, Sygeplejersker, Yngre læger, Læger som mentorer, Tandlæger, Medico Industrien, (Radiometer, Lundbeck, IDA), Eye Tracker iværk-sætter Sune Alstrup Johansen, Medico Ingeniører, It-Medicinere, Medico Devices, Materiale teknologi, DTU, Filosoffer, RUC'er, CBS Incubator, Iværksættere og virksomheder, Ambulancefolk, Paramedicinere, Gymnasieelever fra HTX med forældre og lærere og Industrielle designere? Der er plads til 120 deltagere og mange pladser er allerede optaget Jeg har skrevet om Startup Weekend Health i Dansk Design Center her SIDSTE FRIST FOR TILMELDING ER ONSDAG, DEN 30 OKTOBER 2013 Til almindelig orientering er jeg frivillig fordi jeg gerne vil bakke op omkring arrangementer, der hjælper iværksættere og idérige virksomhedsejere til at netværke og samarbejde. Venlig hilsen, Christian |
Startup Weekend Health i Dansk Design Center denne Weekend
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)