Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Startup Weekend Health i Dansk Design Center denne Weekend

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære med-Aminoer

Kunne du tænke dig at deltage i Startup Weekend Health i Dansk Design Center denne Weekend?

Jeg har selv deltaget på Christiansborg for ca. 3 uger siden og det var den fedeste oplevelse.

Kunne du tænke dig at skabe nye produkter eller serviceydelser sammen med folk i BIO Tech virksomheder, Pharma Branchen, Studerende inden for Levnedmiddelindustrien, Sygeplejersker, Yngre læger, Læger som mentorer, Tandlæger, Medico Industrien, (Radiometer, Lundbeck, IDA), Eye Tracker iværk-sætter Sune Alstrup Johansen, Medico Ingeniører, It-Medicinere, Medico Devices, Materiale teknologi, DTU, Filosoffer, RUC'er, CBS Incubator, Iværksættere og virksomheder, Ambulancefolk, Paramedicinere,  Gymnasieelever fra HTX med forældre og lærere og Industrielle designere?

Der er plads til 120 deltagere og mange pladser er allerede optaget

Jeg har skrevet om Startup Weekend Health i Dansk Design Center her

SIDSTE FRIST FOR TILMELDING ER ONSDAG, DEN 30 OKTOBER 2013
(nu på onsdag) - så skynd dig at tilmelde dig

Har du spørgsmål eller kommentarer til eventen,
så hører jeg det meget gerne før jeg sender en mail ud til de ca. 5.000, der er tilmeldt vores mailingliste.

Til almindelig orientering er jeg frivillig fordi jeg gerne vil bakke op omkring arrangementer, der hjælper iværksættere og idérige virksomhedsejere til at netværke og samarbejde.

Venlig hilsen,

Christian

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)