Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

skat.dk et stk cvr og cvr.dk andet stk cvr ?? what....

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Amino

Vi har lige kigget lidt rundt da vi har modtaget to reg. papir på virksomhedsstart, samme firmanavn og samme startdato, men vi har 2 forskellige cvr numre ??

Det samme er gældende hvis vi søger på vores navn på cvr.dk og gør vi det på skat.dk så er det andet cvr..

hvad sker der lige ? har bestilt det ene til bilen, men ved ikke om det er det rigtige :O

Har så efterfølgende også fået reg papir med det gamle firmanavn på..

Virkelig indviklet det her :( 

Håber nogen kan hjælpe med svar

Prøve bare at sætte: Sueno Danmark ind begge steder ;)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46764
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:12

jeg får kun et cvr 27183689 op ved søgning . hvad har du for to cvr numre at referere til?

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:26

Hej john

Det andet jeg får frem og også har fået brev med er 35 00 06 23 det findes når jeg slår op på skat.dk under danske momsnumre :(

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46764
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:35

ja et eller andet er galt. Du har dit opr cvr nummer som er det eneste der fremkommer ved virk.dk cvr søgning 27183689 . start 10/10

MEN ja ved søgning i Eu moms numre - så kommer du ind med 35 000623 stiftet idag 27/10 - Kan du ha stiftet dobbelt på en eller anden måde - for et eller andet er som du er opmærksom på. galt du bør ha momsnjmmer DK27183689 - men de to forskellige registrerigs datoer virker som nøglen til løsningen - ellers skulle der være sket noget helt nyt med forskel i personligt V`CVR og momsnummer og det tror jeg ikke på . Ring til selskabsstyrelsen og hør til de to numre

Normalt ville nummeret der starter med 27 være langt ældre, men det står i virk som fra okt 2013

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:40

Så var det ikke bare mig der var tosse, jeg prøver at give dem et kald imorgen og høre :)

Også rart og have styr på når moms skal indberettes :)

fik dog brevene med kun en dags mellemrum, samt en uge efter fik jeg brev med mit Dk cvr men bare gamle firmanavn...underligt

Mange tak.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)