Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyetableret handelsvirksomhed søger samarbejdspartnere

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Haderslev
Tilmeldt 3. Jun 12
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Amino'er.

Jeg og en partner har for nyligt startet en handelsvirksomhed op, hvorfra vi køber og sælger varepartier.
Vi har valgt at kalde den SJ Trading og vi handler indenfor forskellige varegrupper, hvoraf blandt andet tøj er en af de mest hovedsagelige.
Dog handler vi også indenfor andre varegrupper som blandt andet spiritus og legetøj såvel som elektronik.
Det er meget forskelligt, hvad vi har af leverandører og vi har naturligvis også et fast sortiment fra forskellige mærker som blandt andet Diesel og Levis, Nike med videre. Derfor er der gode muligheder for at bruge os som fast leverandør såvel som, hvis du efterspørger nogle varepartier til din handelsvirksomhed til fordelagtige priser. 

Vi vil desuden gerne udvide vores netværk med flere virksomheder og personer indenfor branchen.
Så hvis du har lyst til at tage en hyggelig snak om, hvad vi kan hjælpe din virksomhed med, eller du kan gøre for vores, så skal du være meget velkommen til at kontakte mig. Min mail er emil@sj-trading.dk og mit nummer er +45 26 83 49 43.

Hav en rigtig god dag.

De bedste hilsner
Emil Schmidt
Partner 
SJ Trading 

 

Find spændende varepartier hos Norcap Wholesale ApS!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)