Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FB - Sponsoreret....

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Ind i mellem så kommer der de der "reklamer" som egentligt bare er et opslag fra et firma eller lignende hvor der står sponsoreret ved.... og det ser jo egentligt meget smart ud:)

nu tænker jeg så at det sikkert er noget for mig... men er det virkeligt så simpelt som det ser ud til?

altså skal man bare vælge et opslag og så trykke Boost, lave et budget og det er så det?

jeg har så set at man kan vælge alder det bliver vist til.... men max alder er 65 år... hvad så med dem der er ældre end det? vil de ikke kunne se mit opslag uanset hvad?

Og hvem er det egentligt det bliver vist til? for hvis mit boost siger vises til fx 5.000 personer i dk i alderen 35 til 65... hvad gør så at det er min nabo og ikke min genbo den bliver vist for?

på forhånd tak.

Mvh.

Nikolai R. Jensen
www.altimobiler.dk

Fra Greve
Tilmeldt 16. Sep 13
Indlæg ialt: 15
Fra  FF Marketing ApS Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolai

Vedr. Reklamering på Facebook og som besvarelse til dit spørgsmål om det er så let :)

Ja det er let at booste / promoverer på facebook, dog er det yderst vigtigt for dig at sætte aldersgrænsen korrekt. 

Hvis du ikke får justeret alderen på de brugere der ser din annonce, vil det hurtigt blive meget dyrt at få annoncering. på den måde vil mange personer du ikke får noget ud af, disse betaler du dog for ser din annonce.

Og ja ganske rigtigt hvis du sætter aldersgrænsen vil dem over den angivne alder ikke se din annonce.

Hvis du ellers har yderligere spørgsmål er du velkommen :)

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

men ved du så hvorfor jeg ikke kan vælge nogen over 65? min målgruppe er faktisk næsten jo ældre jo bedre:)

Fra Greve
Tilmeldt 16. Sep 13
Indlæg ialt: 15
Fra  FF Marketing ApS Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vælger minimumsalder så kan du vælge 64 som maksimum alder ellers er der en der hedder ingen maksimum alder som du kan benytte hvis du også vil ramme de ældre personer :)

Fra Greve
Tilmeldt 16. Sep 13
Indlæg ialt: 15
Fra  FF Marketing ApS Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

tak igen:)

lige et mere...

hvis jeg vælger det skal ses af fx 3.000 personer... hvem er de 3.000 så? er det 3.000 tilfældige af de "10.000" der er online lige nu eller hvad er kriterierne udover alder og land de kommer fra?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)