Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Just-Half-Price... Har i eferinger med dem ?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Er i gang med starte samarbejde med Just-Half-Price

Vi har næsten alt på plads til at starte... Men...

Efter godkendelse af min tilbud fra deres side spørgte jeg om aftalen på papiren...

Damme som jeg har kontakt med sagt:

" Vi har ikke nogle standart aftaler. Vi laver aftaler mundtlig og jeg skriver alt ned og sender til dig til at skrive under "

Er det ikke mærklig ? Plejer de gøre sådan ?

Hvad skal jeg tænke om det og hvordan skal jeg lave det ordenligt så bliver ikke snydt ?

Det er ikke nemt for mig da jeg er Polak og ander ikkehvad der skal stå i sådan aftale...

Er der nogle der kan hjælpe mig med det ?

Mvh.

Patryk
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har 2 deals på Just-Half-Price lige pt, og der er sku rimelig meget salg i det :). Men hos mig var det også mundtlig aftale, hvor jeg så fik en kontrakt på det vi havde aftalt. De er ret gode til at svare på spørgsmål osv., men der er én ting jeg er lidt utilfreds med. Din deal gælder sålænge de vil have din deal, eller til der ikke er flere produkter (f.eks. hvis du har aftalt at du vil sælge 200 produkter hos dem), dvs. at hvis du pludselig ikke sælger flere af dine produkter hos dem, så må du bare vente til de siger "tak for samarbejdet". Mit problem er at jeg er en handelsvirksomhed, og vil gerne af med varer hurtigt. Men nu når jeg ikke får så mange ordre mere, da jeg er kommet længere ned i deres sortiment (eller hvad man kan kalde det), så ligger varerne bare og fylder, og jeg har svært ved at sælge dem til andre kunder (andre virksomheder m.m.) - men ellers har jeg fået en god oplevelse hos dem :)

Hvis du vil vide mere om dem, så må du meget gerne kontakte mig på donny794@gmail.com eller her på Amino :)

Mvh. Daniel 

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)