Hej Aminoer Har været ude for en totalt scam vedr. et domæne jeg har købt og hvilket jeg altid har tænkt mig at benytte. Har nu modtaget et brev fra klagenævnet fra vedkommende, der har ringet til mig af flere gange, og hvilken jeg har oplyst mine domæner ikke var til salg. Han er blevet ved med at presse citronen har yderligere optaget en samtale som han har fremsendt i klagen på cd rom, hvor jeg endnu engang oplyser at jeg ikke vil af med domænerne og har tanke på at lave webshop når jeg får tiden. I samme forbindelse oplyser jeg også at jeg ikke har haft tid til at ligge webshop eller andet på domænet men selvfølgelig vil gøre det. Jeg er simpelt hen så harm og irriteret over at man kan være så uærlig, samme personage tilbyder mig x antal kroner for domænet og i god tro siger jeg at det vil jeg tænke over. Først oplyser han at det er til firma på cd rommen, efterfølgende siger han i samme øjeblik at det er til hobbyvirksomhed?? og han vil nu kræve begge mine domæner, hvilket startede ud som et. Iøvrigt, er der nogen herinde som ved om det er lovligt at optage samtaler, uden at oplyse vedkommende (man optager) om dette?. Jeg håber der er nogen der kan hjælpe. Han har tydeligvis også været på Amino og kopiere materiale herfra til brug i klagen. Så han kigger nok med og printer løs i skrivende stund Det må være nogle gode domæner Jeg takker på forskud og er spændt på at høre fra jer! God aften på Amino! Med venlig hilsen Cher Pedersen |
Jeg ville tage den med ro, da han næppe vinder noget med den opførsel...
De overdrager ik bare et domæne til andre, blot fordi en eller anden indsender en klage. Så hvis du fremviser, at til domæneklagenævnet, at du er ved at udarbejde et webshop koncept, men at det tager tid, hvilket de også forstår, så lukker de sikkert sagen ned...
Fra man køber et domæne, til der kommer noget online, kan der nemt gå lang tid, hvis der arbejdes "behind the scene"...