Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kapital søges til seriøs IT handelsvirksomhed - Vi tilbyder god forrentning samt fornuftig tilbagebetalingsaftale.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jack,

Takker for dit indlæg, jeg vil give dig ret i dit synspunkt, ofte opretter folk nye og uigennemskuelige profiler fordi de har noget at skjule..................

Jeg kan dog berolige dig og andre med at jeg er rimelig kendt og godkendt af Amino, jeg er registreret og positivt godkendt rigtig mange steder, min virksomhed er registreret, vi betaler vores regninger til tiden, vi har generelt meget god omtale og er godkendt at bankverdenen til at modtage betalinger via Dankort - VISA og MasterCard uden at skulle stille nogen form for garanti. Hos PayPal er vi registreret og godkendt uden beløbsbegrænsninger.

Grunden til min fremgangsmåde er som der står i mit hoved indlæg, nemmelig at her er tale om et "Brand-projekt".

Som jeg har skrevet i et tidligere indlæg, kan det skade et "Brand" noget så forfærdeligt og ødelægge et koncept samt finansieringsmuligheder inden det rigtigt er kommet i gang, hvis det bliver grebet forkert an og kommer i de "forkerte" hænder.

Jeg har fået en del positive henvendelser direkte via e-mail, skulle du have midler til at investere og derfor ønsker at høre mere om projektet er du velkommen til at sende en mail til itkapital@outlook.dk

Jeg ønsker en rigtig god weekend.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:06

Hej Juul,

Takker for dit indlæg, jeg har besvaret og åbnet lidt mere for "posen" i mine andre besvarelser på de andre indlæg jeg har modtaget, men syntes at dit indlæg er godt og relevant, derfor her lidt mere info.

Jeg har valgt at beskytte min ide, mit forretningskoncept og brand, derfor er det begrænset hvilke oplysninger jeg lægger ud i et åbent forum. Som jeg har skrevet i tidligere indlæg, tager det ofte mange år at få den rigtige ide/koncept, men det tager kun 15 sekunder at ødelægge det hvis det kommer i de "forkerte" hænder, derfor har jeg valgt den fremgangsmåde som er præsenteret her på Amino.

Det at få forhandlingen af forskellige brands er i sig selv meget svært, det tager tid og ofte skal man kende "nogen som kender nogen", jeg har været heldig, jeg har gode kontakter til folk der har været inde for branchen i 30 år og der kommer flere brands til som tror på mit koncept.

Uanset hvor gode kontakter og hvor godt koncept man har, så skal leverandørerne have betaling for deres leverancer og i den verden som vi lever i, er det 9 ud af 10 gange tale om forudbetaling af leverancerne eller der skal stilles en L/C.

Her er ikke tale om IT-software, men et eksklusivt IT-handelskoncept som er godkendt af flere top brands, de tror på min ide/koncept, derfor har jeg/vi også fået forhandlingen af disse brands.

Det er klar at der skal flere oplysninger på "bordet", dem har jeg klar, men disse oplysninger ønsker jeg kun at dele med personer som har kapital til at investerer.

Det er vigtigt for mig, at den eller de personer som vil tilbyde at yde finansiering/lån er en person/personer, som "kører" 100% straight, og som kan se en positiv forrentning af sin kapital.

Jeg venter gerne på den eller de rette person/personer.

Er du i blandt ovennævnte kategori høre jeg gerne fra dit via e-mail til itkapital@outlook.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:15

Hej igen Steffen,

Kan ikke lade være med at smile af dit indlæg, det ser ud til at du vil fremad med fuld kraft :-)

Jeg har besvaret mange spørgsmål allerede i de andre indlæg jeg har modtaget, jeg tror at det meste nu er dækket ind og håber at det giver anledning til flere kontakter via e-mail til itkapital@outlook.dk

Takker for din positivitet, det er fedt at "møde" andre personer med samme positive energi task som en selv.

Rigtig god weekend.

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 16:07

Det lyder rigtig spændende og held og lykke med det :) jeg undrer mig dog over den store forskel der er mellem kapital behov og ønske. Jeg læser det som at du/i kun skal bruge 100.000 for at kunne komme igang, så derfra er springet stort til et evt ønske. Det er klart at jo større kapital, jo bedre muligheder. Men trods alt en forskel...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:38

Hej Mark,

Takker for dit indlæg, det er helt korrekt med Kr. 100.000 kommer jeg godt i gang som en start, så kan projektet vokse step by step og søge mere kapital som projektet vokser.

Hvis projektet skulle op, på max. vil det kræve Kr. 750.000 til varer indkøb m.m. men en blød start er jo heller ikke usund.

Jeg ønsker en god søndag.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)