Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

forbedring af hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 31
Fra  Komplet-rydning Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke hvor mange af jer der så min gamle side. Men har nu lavet lidt ændringer, og den skulle gerne blive mere bruger venlig . Der er højst tænkelig mange fejl og mangler. Men vil i lige bruge 5 min på at se på den. Mest forsiden da de andre sider endnu ikke er optimeret . Giv gerne ris og ros . Http://komplet-rydning.dk

www.komplet-rydning.dk
Fra Larnaca, Cyprus
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 653
Skrevet kl. 20:58

Lidt for steril og firkantet til min smag, da det generelt er kedeligt at kigge på.

Men godt med informativt indhold og nemt at finde ud af hvor/hvem man skal kontakte.

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 31
Fra  Komplet-rydning Skrevet kl. 21:08

Er det flere farver du efterspørger . ? Eller andet grafisk indtryk? Jeg laver selv det hele, og er ikke nogen dygtig performer til den type arbejde. Så gode råd modtages gerne

www.komplet-rydning.dk
Fra Holbæk
Tilmeldt 25. Jan 10
Indlæg ialt: 9
Fra  Din flinke nabo Skrevet kl. 21:29

Jeg kan godt lide at den er enkel og overskuelig. Men synes det vil være godt, hvis der kommer ensartethed i skriftstørrelser og linjeafstand. Eksempelvis i overskriften, hvor telefonnummeret (som jo er rigtig vigtigt) bliver mindre, det giver ikke et roligt udtryk. Også på siden "dødsbo ryddes" Der er første afsnit med 1,5 linjeafstand og andet kun med 1 linjeafstand. 

Jeg synes det er vigtigt at der er en "rød" tråd gennem en hel hjemmeside, så kunden kan koncentrere sig om indholdet.

Personligt synes jeg også at priser, enten pakker eller time, er synlige.

Tænker at en overskrift på billederne på forsiden vil vir godt og overskueligt.

Samt at få de to nederste kasser til at passe i størrelsen til de tre øverste, altså aå alle 5 kasser ligesom er inden for én ramme, giver det mening?

Mvh. Sisse 

Fra Larnaca, Cyprus
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 653
Skrevet kl. 21:59

Det er svært at forklare, men synes bare opsætningen ligner en template som er nogen fra år tilbage og ikke er så interessant at se på.

Det kan købes bedre på f.eks. templatemonster eller themeforest, da jeg kan se at du bruger wordpress. Men teksterne er forståelige og godt udført.

Glæder mig til at se det færdige produkt.

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)