Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger du en fantastisk grafiker til deltid eller heltid i Nordjylland?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har en bror der desværre er blevet afskediget fra hans nuværende arbejde som grafiker, da det er blevet besluttet at afdelingen skal nedlægges. Istedet er han koblet til dem på freelance basis fremover. Det er selvfølgelig super træls for ham, særligt da han er fantastisk til hans arbejde - siger jeg ikke blot fordi det nu engang er min bror, men også fordi man let bliver imponeret over hans arbejde og kundskaber i diverse grafiske programmer som Photoshop, Illustrator og så videre. Han er en ørn til at opsætte og designe eksempelvis posters, nyhedsbreve, flyers og at tegne grafik. At designe websider er han også en ørn til, dog har han endnu ikke lært at programmere disse.

På hans vegne kunne jeg godt tænke mig at høre, om der er nogen herinde som enten er fra Nordjylland eller kender til nogen i Nordjylland som søger en dygtig grafiker på enten deltid eller heltid - fortrækningsvis i eller omkring Aalborg (radius 50-70 km). Kender du nogen som du ved mangler hjælp indenfor grafisk design og marketing, så vil jeg super gerne høre fra dig. Skal hellere end gerne få ham til at tage kontakt og fremsende portfolio hurtigst muligt.

Send eventuelt en PM eller svar herpå og jeg sender oplysninger til dig Smile

Håber meget at høre fra nogen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)