Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fiverr.com - virker det?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Apr 13
Indlæg ialt: 41
Fra  sonnevin.dk Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil lige give fiverr.com et skud, da jeg skal bruge et par billige logoer til affiliate sider.

Jeg kan dog ikke få lov at joine. Ved udfyldelse af de forskellige oplysninger og klik af submit sker der ingenting. Har forsøgt fra forskellige platforme uden held. 

Jeg synes ikke at kunne finde noget om det på nettet. Er der nogen der kender til problemet og en evt. løsning herpå?

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 18:08

Hej.

Jeg har stået i samme situation og kan ABSOLUT IKKE anbefale dette da ham der lavede vores logoer havde stjålet offentligt materiale fra nettet og bygget logoet op af. Det er måske ikke ulovligt, men meget uprofessionelt da det ikke giver dig et unikt logo.

Desuden lavede han aldrig de ændringer vi bad om og fik intet ... ikke andet end prøvefilerne som vi brokkede os over efter en venlig sjæl herfra 

amino fortalte at det IKKE var håndtegnet haha. Det har nu taget mange måneder og jeg har skrevet en klage til fiverr... bare af princip!

Et godt råd... 

find en anden - der er masser tilbud hér og mange dygtige.

Mvh Sue

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 18:17

Det skal dog siges, at der er rigtig mange, som har haft en god oplevelse med Fiverr.

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 18:51

Frederik Knudsen:
Det skal dog siges, at der er rigtig mange, som har haft en god oplevelse med Fiverr.

Godt at høre... :)

Jeg tog en af dem der var højest ratede... måske en dårlig idé :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 19:12

Man kan dog også bruge Fiverr til mange positive ting. Det er ikke bare en scam side, som man bare skal kaste til side. Tænker man sig lidt om og bruger sin sunde fornuft, så man kan finde rigtig mange kreative ting derinde, som er helt reelle. Jeg kunne endda forestille mig, at der er rigtig mange mennesker, der rent faktisk lever af Fiverr nu om dage Skype-Wink

Fra Horsens
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 60
Fra  Kunto Skrevet kl. 19:15

Jeg har personligt brugt fiverr rigtig mange gange, lige fra grammatik ændringer og til voice over jobs, samt noget grafisk arbejde. det handler om at finde den rigtige person, se videoerne og læs hvad folk skriver, og hvis muligt se de produkter som personen har leveret tidligere, på den måde er man også sikker på det man får er godt.

Men ligesom alle andre sider hvor almindelige folk sælger services, er der nogle som bare ikke er så dygtige, så sorter godt og vælg udfra anmeldelser og tidligere leverede produkter.

Høj kvalitets reklameartikler med tryk på til meget konkurrence dygtige priser - www.kunto.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)