Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponsor søges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

I December 2012 fandt jeg ud af at jeg lider af søvnapnø, jeg kom akut i behandling, da lægerne skyndede, at jeg var i livsfare. Søvnapnø er en lidelse, der ubehandlet, gør at man er konstant træt og uden energi. Kort fortalt så holder man op med at trække vejret når man sover og skal have hjælp af en maskine der sørger for at blæse luft ind i en, imens man sover

Søvnapnø er relativt ukendt i befolkningen, på trods af der er opimod 300000, der lider af det, så det har jeg besluttet at gøre noget ved!

I foråret 2014 går jeg 280 km fra Viborg til grænsen medbringende 6 kilo extra iform af mit behahdlingsudstyr samt batterier, jeg søger sponsorstøtte til så jeg kan gennemføre projektet, jeg håber herigennem at finde mennesker og virksomheder, der vil bakke mit projekt op

Her er lidt Q&A, hvis du mangler et svar, så skriv gerne til mig pb eller i denne tråd

Hvorfor gør du dette?:

Det er enkelt, ingen søvnapnø patient har gået langs hærvejen, medbringende sit behandlingsudstyr i rygsækken. Jeg gør det for at få skabt opmærksomhed for søvnapnø på en ny og anderledes måde, jeg har simpelthen valgt at gå i front for at gøre lidelsen mere kendt!

Hvad får vi/jeg ud af det?:

I bliver omtalt på min Facebookside , på min kommende blog, og i den bog der udkommer medio 2014, derudover støtter i en vigtig sag, det skyndes at søvnapnø koster samfundet mere end 6 mia kr årligt

Hvad koster et sponsorat?:

Hovedsponsorat koster 5000kr , andre bidrag modtages gerne iform af kontanter eller ting jeg kan bruge, og bliver benævnt som sponsorstøtte

Hvad mangler du?:

Kontanter til indkøb af udstyr og til produktionen af min bog

Fritluftsudstyr

Hjælp fra journalist eller PR

Hjælp fra grafiker

Tshirts

Er du på Facebook?:

Ja, i skrivende stund er der 920, der følger mig på min side

https://www.facebook.com/Soevnapnoe

Derudover der en blog på vej

Hvis der kommer et overskud af det her, hvad gør du så?:

Jeg gør kun det her af en grund, jeg brænder for det. Og kommer der et overskud, så går det ubeskåret til at hjælpe mennesker med søvnapnø!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)