SUPER god reklame, reference-kunder er vores bedste aktiv i alle vores forskellige virksomheder.
Gror der penge på træerne? Ja, det gør der; på reference-træerne....
Derfor til alle nystartede, pas jeres kunder store som små, måske endda behandel de små bedst for de skal vokse sammen med jer.
vh Rainer
Lige præcis...
Jeg har ikke 1500-2000 kr til 60 labels som 4 ud af 5 gav mig tilbud på tidligere... mange siger med det samme - det tager mindst en uge 14 dage... men ham Klaus der, han arbejdede lidt på sagen for at løse mit problem, og det er jeg taknemmelig for. Nu skal jeg nok vende tilbage når de store ordrer kommer
Du/I er glad(e)...og Klaus han får forhåbentlig en god kunde I jer i fremtiden også for der må jeg sige, at her er tale om en god service og endda udtalt fra en kunde... Klaus....flot gået..... Sue...tillykke med at du kan komme videre.
Jeg vil så anbefale Klaus, at bede jer skrive et lille skriv på hans hjemmeside om hvorledes I opfatter hans service, det vil hjælpe Klaus ENDNU mere til at tjene penge til at investere i nye gode idéer.
Reference-kunder, verdens bedste kunder; pas dem allesammen rigtig godt og man får bare en god forretning.