Hej alle. Jeg står i den bøvlede situation, at jeg skal have skiftet navn på min virksomhed, netop som man skal bestille NemID-medarbejdersignatur og oprette en digital postkasse. Det lader til, at jeg er nødt til at oprette medarbejdersignatur og digital postkasse, for at få adgang til "Mit Virk.dk" hvor jeg kan skifte navnet. Men er der nogle der ved, om det vil lave rod i oplysningerne, når navnet skifter efter postkassen er oprettet? Eller er det helt ligemeget? På forhånd tak. Mikael. |
min absolutte formodning er at det ikke betyder spor - alt med NemID - knytter til til selskabets navn og det ændrer sig så helt automatisk de steder man logger ind med NemID - skat/moms osv - så lidt af det virker jo faktisk fordelagtigt, at man ikke skal skifte navn mere end et sted i forhold til alle nemID brugene - men du kan jo ikke skifte navn uden at ha NemID i alle fald og jo heller ikke ret meget andet med skat/moms og hvad ved jeg, så bare klø på og tag postkassen med :)
vh