Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

NickN:

PB Marketing ApS / Peter Bjarnarson:

Vi solgte på et tidspunkt reklamer på busser (eller gennemførte ihvertfald det indledende salgsarbejde) Jeg kan huske at prisen - i kampagneperioden - var kr. 7.000 for én langside på én bus i et halvt år.

Det var dælmer billigt Peter. Det er under 1200 i månedenSurprise Hvad by var det i?

Først i København - derefter også Århus
Fra Århus
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 17:35

marialassen:

Men tror du ikke busser er ok reklame?

Helt ærligt - nej! Efter min mening er busreklamer en dum
investering for dig... og én bus-reklame, får ikke meget magt
i bybilledet. Det var noget andet, hvis du havde budget til at
klistre alle busserne til.

50.000,- kan være meget mere effektive et andet sted.

Mvh Ronni 

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:25

Fik I gode respons

Tilmeldt 8. Dec 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:37

Hej Maria

Busreklamer kan gøres til forskellige priser. F.eks. den plakat (60x40) bag chaufføren koster kun 7.000,- pr. år og du har mulighed for at udvælge specifikke buslinier hvor du gerne vil være synlig.

En bagside ligeledes på specifik linie koster kr. 16.000,-

René

Tilmeldt 19. Mar 06
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 15:37

Hej Maria

50.000,- paa busreklame, vil maaske vaere en del af en strategi paa et langt stoerre marketings budget.

Hvis jeg var dig ville jeg taenke kreativt, paene og flotte flyers. Ikke tyndt papir men noget som udstraaler den kvalitet og service som ligger bag dit koncept. Grib knoglen og bed paent om at faa dem til at ligge hos frisoerer, butikker og restauranter. Endnu bedre er selv at komme ud og snakke med en butikscheferne/ejerne og fortaelle sin historie og fortaelle hvor laekker en "klinik" du har aabnet.

Disse flyers kan du ogsaa faa delt ud paa stroeget, der er bureauer som har folk der goer det. Du oplyser din maalgruppe og I finder sammen en god og praesentabel maade som personen/personerne skal udstraale.

Der er mange muligheder som ikke behoever at koste kassen, du skal bare taenke kreativt - men husk at koncentrere dig om maalgruppen;o)

Held og lykke

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)