Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor skal jeg bruge mine penge på reklamer henne? Jeg har tænkt på busserne men det koster 50.000,-

Hilsen Maria

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 13:36

Hvad skal du reklamere for, Maria?

Markedsføring er jo strengt taget noget med at tage føringer på et bestemt marked. For at tage en føring skal der være nogen at komme foran, og det vil som oftest være dine konkurrenter.

Hvad er dit produkt? Hvem er dine konkurrenter? Hvordan vil du beskrive din målgruppe?

Det kan være, at bussen er halvt så god en markedsføring, som dig der går rundt i knaldrød morgenkåbe på strøget og flager for dit produkt, imens to veninder på skift synger dit firmanavn og laver englehop i baggrunden.

Lidt mere info;-)

Mvh.

René 

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Skrevet kl. 13:43

Jeg har lige åbnet en exklusiv hudplejeklinik i midtbyen Århus en side gade til gågaden.Den ligner ikke mine konkurrenter hvor jeg har lavet om på konceptet end andre steder,b hvor man slutter af med en frugt-tallerken og noget drikkelse når man er færdig med en ansigtsbehandling.

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 13:48

Så skal du måske gå ned i fitness-centrene og spørger hvad det skal koste at få et banner op der...
Det kan også ske du kan få fitness-centrene til at sælge en behandling hos dig.

Hvis altså jeg har forstået dit koncept ret, er det en sundhudpleje man får hos dig. Dem som kommer i et fitness center, gør det enten for at få en bedre form/se bedre ud eller leve en sund livsstil.

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Skrevet kl. 13:51

Hej

Ja det var da en kanon ide du kom med.Jeg ringer til dem i dag og i morgen.Tak for ideen.

Hilsen Maria

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 13:59

Spændende. Umiddelbart vil jeg pege på din eksklusive niche som det bestemmende.

Undersøg hvilke andre butikker, ydelser, foreninger etc. der har kontakt til den gruppe af mennesker - nok primært østjyder - og få selv fat i dette segment.

Du kan lade dig inspirere af deres medievalg, eller tage kontakt til dem ogeventuelt hægte dig på nogle af deres nuværende markedsføringstiltag. Måske afholder de workshops, fælles "kvinde/mand plej dig selv dage", eller også er der en tøjbutik eller frisør som vil indgå en byttehandel med lidt reklame for hinanden i butikkerne.

Bruuns Galleri, AGFs businessnetværk og de nye initiativer omkring Havnefronten er interessante områder for dig.  Jeg er bevidst om, at også "almindelige" mennesker vil komme til at benytte sig af dine eksklusive tilbud, men det er VIP og erhvervsklassen, der kommer til at støbe dit økonomiske fundament. Fokusér derfor på dem og lad resten følge efter.

Et konkret forslag: kontakt businessloungen på AGF-stadion og tilbyd en god pris på et arrangement, som de normale besøgende kan købe til deres kærester, koner og døtre. En søndag i forkælelseshimlen imens mand og søn er på stadion. Der er landskampslir i byen de kommende måneder, og du vil kunne få meget eksponering i dette fora... også selvom du går "mandevejen" for at nå til din måske primære kvindelige målgruppe.

Mvh.

René 

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Skrevet kl. 14:04

Ja det var ok ideer mennnnn jeg er ikke så god til at sælge mig selv på den måde.Jeg er så super til produkter hi hi.Men vil lige tænke på det

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 14:17

Man skal naturligvis altid gøre tingene, så man selv kan stå inde for dem - derfor ikke noget "personligt udsalg af Maria" her;-) 

Du skal tænke på, at du i høj grad, gør dem du kontakter en tjeneste. De får noget ekstra at putte i deres netværks/oplevelsespose til brugerne af deres forskellige aktiviteter.

Din to-do-linje: Et telefonopkald. En ultrakort præsentation af dit eksklusive tilbud til en værdi af 1600 kr - "I kan tilbyde det til jeres brugere for 995,-". Du sender dem et A4 ark med beskrivelsen af behandlingen, samt nogle værdikort med "produktnavn" og besparelse påtrykt samt en "Tilbudet gælder indtil den 31/11 07"

Så har de et tilbud at servere til de næste arrangementer, og du lover dem 200 kr. for hver solgt pakke á 995,-

... det er ganske enkelt;-) 

René 

Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 16:13

Hej Maria

Hvis du finder på at reklamere på busserne, kan du finde priserne her:

http://afajcd.dk/?id=8&lang=da

Klik på "Lokalreklame Bus Århus Prisliste 2007"

Vh. Brian 

Fra Munklinde, Ikast
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 16:20

Hov, det var jo en spændende tankegang, jeg hægter mig lige på her Wink

Måske det også kunne bruges i min butik.

René, hvad gør man regnskabsmæssigt, i forhold til de kr. 200,- man tilbyder sælgeren?

/Skou

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)