Jeg er webdesigner og søger nye kunder, derfor overvejer jeg at sende mails ud til forskellige virksomheder, (som ikke allerede har en hjemmeside).
Har i nogle gode råd??
Er dette SPAM, når man ikke i forvejen kender firmaet, men bare finder deres mail på nettet (og selvfølgelig tjekker at de ikke har en hjemmeside i forvejen)
Du må IKKE bare sende. Det er SPAM. Bøderne starter ved 10.000.
Der er mange måder at gøre det på. Jeg fornemmer, at kold kanvas ikke er attraktivt. Det er svært at sige, at hvad der virker for dig. Der er jo ret mange om buddet. Et par muligheder kunne være at bruge dit netværk, deltage i relevante workshops, hvor du kan møde nye kundeemner m.m.
jeg har lavet hjemmesider for nogle få virksomheder, men har svært ved at få kontakt til andre.
Jeg ved der er mange om det, men jeg tilbyder at på mine hjemmesider, kan kunden styrer alt, unden nogen form for kendskab til html koder, derudover er jeg meget billig.
Du kan også få en "tag-line", så det er nemt at klikke videre til din hjemmeside, når du deltager i debatter på Amino. Jeg ville godt have set din hjemmeside, men der er desværre ikke noget link, som jeg kan klikke på.
Nu kan jeg ikke se, hvad du allerede har på din hjemmeside, men i hvert fald er det oplagt at have noget, som gør opmærksom på dit nyhedsbrev. Det kan være en popup eller andet.
Sørg for at have en hjemmeside, der er synlig i Google. Link til dit firma herindefra. Opret en Amino Bizz-profil. Gå ind på Amino Freelancer. Der kommer efterhånden rigtigt mange opgaver hver dag.
Hvis du vil i gang med E-mail marketing, så skal du samle e-mailadresser via en form på din hjemmeside og en service som MailChimp, Ubivox.com eller lignende.