Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Danmarks mest kompetente partnere til unikt projekt!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg søger Danmarks mest fantastiske iværksættere til opstart af unik virksomhed. En del af projektet går ud på at samle 8-10 mænd/kvinder som med ekspertise inden for hver sit område kan supplere hinanden, og dermed banke en virksomhed på benene.

Konceptet:

Netop konceptet i min idé er det unikke og det som skal sælge varen. Produktet kommer i anden række, men skal være noget som kan afsættes internationalt. Idéen er en international webshop som opererer i hver enkelt land én måned ad gangen.

Med andre ord - vi opretter en .com webshop som sælger 5-6 produkter i ét land, men kun én måned ad gangen. Sproget skifter altså hver måned og fokus rettes på et nyt marked.  Grundet den begrænsede tilgængelighed, er det muligt at der opstår et "hype" og folk derfor vil shoppe amok så snart de får chancen.  Et forslag til produktet kunne være en mindre tøjkollektion i stil med fx Les Deux eller A Question of. Det er billigt, unikt og har stort udviklingspotentiale.

Markedsføringen kan nemt klares, da der er kendte modebloggere/meningsdannere i hvert enkelt land vi entrerer, kan de betales for at blogge om vores tøj, og på den måde brande mærket inden lanceringen i netop deres land. 

Jeg søger:

8-10 folk som har mod på at arbejde målrettet på dette projekt, og som hver indskyder kapital og dermed får ejerskab i virksomheden. Jeg tænker det skal koste 10-20.000 kr. På den måde har vi en startkapital på op mod 200.000 kr til udvikling af tøjkollektion, indkøb af varelager, oprettelse af webshop og markedsføring. Derudover håber jeg at finde folk med ekspertise indenfor hver sit felt, således at vi selv kan udvikle tøjkollektion og webshop, hvilket kan spare os rigtig mange penge. 

Det perfekte team kunne være:

1 Designer

1 Grafiker

1 Webudvikler

1 Revisor/Økonomiansvarlig

1 Sprogkyndig/Oversætter

1 Reklamemand/Socialmedia ekspert

1 Eksport/import ekspert

1 Jurist

1 Serieiværksætter med kæmpe drive!

1 Torvholder/Pilot/Direktør

Dette er naturligvis et "Drømmehold" Skriv gerne hvad du kan, og hvorfor du vil være med til at gøre dette koncept til virkelighed!

Mvh

Sebastian Refsgaard, ejer af www.refsport.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)