Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny startet Magento programmør søger nye udfordringer!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Oct 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg er en ung mand, som er startet med at lave webshops i Magento.

Da jeg er relativt ny inden for området, søger jeg nye udfordringer som små jobs for andre med en webshop.

Jeg er modtagelig over for alle opgaver, men i er nødt til at være indforstået med, at jeg jo ikke er ekspert inden for området.

Det er ikke pengene der driver mig, men mulighederne for at lære nyt inden for området. Derfor er jeg villig til at arbejde på din webshop for en beskeden pris.

Jeg bruger stort set alt min fritid på der her, da det har fanget min opmærksomhed, som intet andet har kunne

Jeg har lavet en webshop for en bekendt ganske gratis, for som sagt at prøve og lave noget som kan bruges ude i den store verden, og ikke bare lave den ene test side efter den anden.

Siden er ikke lagt på nettet endnu, men jeg vil give lyd fra mig, så snart den er oppe og køre, så i også kan se hvad jeg har at tilbyde.

I kan fange mig her på forumet, men også på min mailadresse

danielch353@hotmail.com

Venlig hilsen

Daniel Christensen

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:17

Registrer dig som Amino Freelancer, hvis du er dygtig til programmering, webshops eller noget helt andet. Der kommer dagligt masser af opgaver, som du som freelancer kan byde ind på.

Registrer dig her.

Tilmeldt 1. Oct 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:35

Hvis i har nogle ideer til, hvad jeg kunne gøre for at få jobs, må i meget gerne dele det med mig :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)