Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kapital til IT handelsvirksomhed søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kapital til IT handelsvirksomhed søges

Vi søger kapital til seriøs IT handelsvirksomhed.

Kapitalindskud er velkommen fra både små og store investorer.

Såvel Silent-investorer som Aktive-investorer har vores interesse, vi mangler altid dygtige folk inden for følgende kategorier:

1. Markedsføring/Pr.

2. Expert/journalist til Facebook + Twitter + Linkedin.

3. Salgskoordinator med der tilhørende opsætning af varer i webshoppen samt kundeservice m.m.

Går du evt. med en drøm om at blive selvstændig inden for IT handelsbranchen, hvor der er store fremtidsmuligheder for at tjene mange penge. Kunne du tænke dig at blive en del af et stærkt koncept, så er dette måske muligheden for at købe dig ind og blive partner i projektet.

Budgetter m.m. fremlægges ved møde.

Vi yder fuld diskretion og forventer det samme, da her er tale om et "Brand-projekt".

Har du/i midler til at investere i et godt projekt, så send os lige et par "linjer" om dig/jer til itkapital@outlook.dk

Venligst KUN seriøse henvendelser.

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 12:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Come on, I forventer seriøse henvendelser??

Som investor mangler jeg en masse information, og nej jeres indlæg er ikke interessant nok, til at jeg er ville være villig til at sætte en møde op. Der er alt for lidt kød på. Herinde er der tonsvis af folk som søger kapital, til både gode og knap så gode projekter.

Som sædvanelig mangler der info om:

- Hvem er I?

- Hvad har I selv skudt i projektet?

- Er det udelukkende en webshop?

- Er det DKK 10.000,- eller DKK 1.000.000 i forventer?

- Hvad kan I stille af sikkerhed?

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:40

Hej Sten Krog,

Takker for dit indlæg, jeg vil starte med at sige at jeg er en del af dette projekt og jeg har været inden for branchen i 30 år. Grunden til de manglende oplysninger er som der står i vort indlæg, at her er tale om et "Brand-projekt", så vi er meget forsigtige med informationer vie en blog som denne.

Vort indlæg har om ikke anden startet denne lille debat, så virket har den jo.

Du har ret, det er rigtig mange der søger kapital via Amino, kender du evt. andre steder hvor det kunne være interessant at søge?

Et par af dine spørgsmål kan vi besvare her:

1: Ja der er selv skudt kapital i projektet.

2: Kapitalen som søges er op til Kr. 750.000 men mindre har også interesse.

3: Sikkerhed - Ja

Skulle der være en mindre investor, så kan en investering fra Kr. 50.000 og op efter også være en hjælp.

For uddybende information, beder vi om henvendelse via e-mail til itkapital@outlook.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)