Nicolai - spild ikke mere tid med at forsvare dig. Du har givet et tilbud og det er muligt, at du skal finpudse nogle detaljer omkring det. Det må du så gøre om nødvendigt. Jeg tager hatten af for dig, at du kaster dig ud i dine projekter og lærer henad vejen. At du samtidig kan passe handelsskolen med gode karakterer er flot. Din ærlighed i denne tråd er værdsat. Klem på.
Selv tak, men jeg kan nu også godt være firkantet og "hård". Men, en af dine gode egenskaber er, at du ikke giver op selvom du får nogle "hug" - og den egenskab skal du holde fast ved. "Huggene" lærer du af og du skal nok komme igennem dem og få succes. For det vil du jo ha' :-)
tror heller ikk jeg vil har snart skårt det ud i pap synes jeg :)
Jeg synes overhovedet ikke du har skåret det ud i pap. Du siger intet om hvor mange timer man kan forvente at få, og du har sådan en lallet løst definition af hvad "misbrug" egentlig er.. mit gæt er at du først finder ud af det når du befinder dig i situationen. Som potentiel kunde er det ikke noget man kan forholde sig til, og det er rent ud sagt useriøst. Du ville have fået meget mere positiv respons hvis du i stedet havde sagt 20 timer for 3000. Så comitter du dig for de 20 timer som kan/skal afvikles indenfor en vis tidsramme (ikke nødvendigvis en måned) og kunden ved at han får 20 timers arbejdskraft. Længere er den ikke, usikkerheden er væk, og både du og kunden har noget at gå ud fra.
Selv tak, men jeg kan nu også godt være firkantet og "hård". Men, en af dine gode egenskaber er, at du ikke giver op selvom du får nogle "hug" - og den egenskab skal du holde fast ved. "Huggene" lærer du af og du skal nok komme igennem dem og få succes. For det vil du jo ha' :-)
Hej Henrik
Ja, men jeg kommer jo ingen vejne hvis jeg ikk bare klør på :D
tror heller ikk jeg vil har snart skårt det ud i pap synes jeg :)
Jeg synes overhovedet ikke du har skåret det ud i pap. Du siger intet om hvor mange timer man kan forvente at få, og du har sådan en lallet løst definition af hvad "misbrug" egentlig er.. mit gæt er at du først finder ud af det når du befinder dig i situationen. Som potentiel kunde er det ikke noget man kan forholde sig til, og det er rent ud sagt useriøst. Du ville have fået meget mere positiv respons hvis du i stedet havde sagt 20 timer for 3000. Så comitter du dig for de 20 timer som kan/skal afvikles indenfor en vis tidsramme (ikke nødvendigvis en måned) og kunden ved at han får 20 timers arbejdskraft. Længere er den ikke, usikkerheden er væk, og både du og kunden har noget at gå ud fra.
Nej men det er så din måde at se tingene på!
Jeg synes vi skal stoppe denne tråd, for den kommer vi sku ikke rigitg videre med. Farvel
Men Uffe - det er jeg sikker på Nicolai lærer af det han nu går i gang med og så vil det blive nemmere for ham at sige: Brug mig op til 10 timer om ugen for 3000,- på en måned - så har han prøvet det og ved hvor lang tid tingene tager.
Jeg kan godt sætte mig ind i hvor svært det er for Nicolai at definere tilbuddet nærmere, men det skal han nok lære når han har prøvet at arbejde røven ud af bukserne til en lousy hyre ;-)
Lad nu være med at lade Amino huggeriet gå i gang. Nicolai siger han gerne vil lave noget (med et eller andet udefinerbart tidsforbrug) for 3000 kr. pr. md. Man taler selvfølgelig med ham hvis man har noget at lave og så finder man jo ud af det, let og simpelt ikk'.
Noget andet er, du skal lave nogle referencer så ma nkan se dine evner, folk vil ikke risikere at købe katten i sækken. Du kan jo evt. for sjov arbejde med vores hjemmeside www.grosso.dk og lave dit eget forslag til redesig. Tænk hvis vi synes det var vildt fedt, så ville vi sikkert gerne købe det
René C. Larsen
tlf.: 211 411 61 www.CoWork.dk KLIK her for CV