Drenge og piger, vi lever i en verden hvor kun fantasien sætter grænsen for hvad der er muligt at gøre som iværksætter, har du den rette ide, så prøv den af, den kan gå hen og blive en succes, især i den verden vi lever i nu hvor der dagligt kommer nye produkter og konsulent ideer. www.eb.dk har idag denne artikel, som er et godt bevis på at "man skal gøre det man tror på", sexlegetøj har før været tabu, men det er det ikke mere, sådan er det med mange ting, nu er det blot endnu et salgsprodukt som så er i en branche hvor salget boomer!! Præcis som indenfor sundhed og velvære (hmmm, sex er jo egentlig også sundhed og velvære Artikel: En landsdækkende hotelkæde vil som en særlig service tilbyde gæsterne at købe sexlegetøj. De vibrerende nyheder kan trækkes i en automat Læs artikel: http://ekstrabladet.dk/vrangen/article336026.ece |
Nu har jeg arbejdet på hoteller i mange år, og der foregår unægteligt en del bag dørene (og på lagnerne). Det er privat, og folk kan sgu gøre (næsten) hvad de har lyst til. Men jeg synes nu alligevel at man sender et ret "specielt" signal ved at sælge dildoer og oppustelige ting og sager på et hotel. Hvis man absolut skal ligge og straffe aben el.lign., så kan man sgu pakke en særlig taske hjemmefra.
Jeg ville nok bakke ud af et hotel, hvis der stod sådan en automat i receptionen.