Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skattefri virksomhedsspaltning - dygtig revisor mangles!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Brøndby
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer.

Jeg står i en meget vanskelig situation hvor jeg skal til at foretage det man kalder en skattefri virksomhedsspaltning.

Problemet er så at jeg skal bruge en dygtig og erfaren revisor som kan foretage denne spaltning, samt sætte en vurdering op af de enkelte afdeling i min virksomhed... Situationen er bare at jeg slet ikke kan finde et revisorfirma der lader til at kunne klare opgaven... de har simpelhent ikke erfaringen om resurserne til det.

Hvis du nu lige står i den situation at kende til én i kbh omegn så sig endelig til.

>kenneth<

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 11:22

Alle de store (Deloitte; KPMG, Ernst&Young og PwC) kan med garanti, men de er selvfølgelige også forholdsvis dyre.

Ellers må du ringe rundt og spørge specifikt til det. 

Tror at ND Revision (70 26 06 30) har rimelige priser. 

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 11:32

Hillswalk:

Tror at ND Revision (70 26 06 30) har rimelige priser. 

Ja eller Dansk Revision (som ND Revision lige har slået sig sammen med).
(Arbejder selv på et DR kontor i jylland)

Ved ikke om du har kontaktet de mindre kontorer i KBH siden de ikke har erfaringen med det, men ved at ved de lidt større steder er det noget som ofte bliver lavet.

Fra K&#248;benhavn og nordsj&#230;lland
Tilmeldt 24. Nov 05
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:15

Hejsa, har i samarbejde med dygtig advokat lige lavet en spaltning af en mellemstor virksomhed - spaltet ud i 3 ApSér, hvoraf det ene ApS efterfølgende skulle sælges.. hvis du kunne lave en mere detaljeret beskrivelse kunne jeg byde ind på opgaven.. Big Smile

Fra Br&#248;ndby
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:39

Super... tak for det alle sammen.

Buzz Angel, kan du ikke være flink at sende mig en mail, så kan jeg uddybe det lidt.??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)