Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FEEDBACK OG MULIGHEDER PÅ MIN IDÉ?!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Kolt/Hasselager (Århus)
Tilmeldt 28. Dec 12
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino folk,

Håber I nyder weekenden!

Jeg vil meget gerne bede om feedback på hvilke muligheder der er omkring min idé som jeg sidder og er i gang med! Samt hvilke muligheder der IKKE er.

Jeg kan desværre ikke afsløre det hele herover, men jeg vil prøve og give det bedste billede af det:

Er det muligt og lave en mobil website som indeholder:

1)   Funktion der giver MULIGHED for forbrugeren til at oprette en profil (ikke obligatorisk). Dvs. Hvis de ikke opretter en profil vil de stadig kunne gå videre.

2)   Direkte adgang til apps, artikler, video og alle andre former for underholdningsmaterialer. Og er dette lovligt?

3)   Og hvis nr. 2 er muligt, kan man så programmere det om til, at underholdningsmaterialerne vil rotere rundt f.eks. hver 10 sekund?

Overordnede:

En mobilsite, der kommer til at forgår sådan, at når du går ind på siden så popper der et underholdningsmateriale frem! Og hvis man så går ud fra siden og så efter noget tid går ind på siden igen, så vil der være en ny underholdningsmateriale?

Det hele lyder måske en smule indviklet, så i er mere end velkommen til at spørger ind.

Jeg vil gøre mit bedste for at svare så præcist som muligt! :-)

Forsæt god dag!

Med venlig hilsen
Daniel Najafi.

Fra Kolt/Hasselager (Århus)
Tilmeldt 28. Dec 12
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var ikke lige meningen der skulle være så stor mellemrum mellem teksterne... :S

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)