|
Er der nogen som afholder et netværksmøde i Århus eller omegn indenfor den kommende måneds tid ? |
Skal jeg ikke kunne svare dig på - men jeg vil da meget gerne med ?
Debat
|
Skal jeg ikke kunne svare dig på - men jeg vil da meget gerne med ? |
|
Kender ikke til nogen netværksmøder i Århus. Jeg er dog helt klart interesseret i at være med.
|
|
Hej alle 3 Nu kan jeg ikke lige se hvornår i har skrevet jeres indlæg men vi har opstartet en gruppe som mødes 2. onsdag i hver måned, lokationerne er ikke den samme hver gang - men hvis I er friske i morgen så send mig en pm. Så hører i nærmere. Jacob Vang Thomsen Thomsen Telecom |
Thomsen Telecom - Nattergalevej 8A, Assentoft - 8960 Randers SØ - Tlf. 70 20 50 75 - www.thomsentelecom.dk - www.headsetsupport.dk
|
Hejsa, nu ka jeg ikke lige nå det i morgen, men har i ikke en email kæde hvor i informere omkring datoer, informationer osv osv, og samtidig også hvad i kan bruge hinanden til ? |
|
Hej Claus Hvis du vil med på maillisten så skriv lige adressen her eller jvt@thomsentelecom.dk Vi sender informationsmail rundt i dag. Jacob |
Thomsen Telecom - Nattergalevej 8A, Assentoft - 8960 Randers SØ - Tlf. 70 20 50 75 - www.thomsentelecom.dk - www.headsetsupport.dk