Jo - men hvor mange byer er der? En grundtekst kan da sagtens skrives om, så man undgår DC. og får SEO-værdi for alle siderne. Det er da langt den bedste løsning.
Jo - men hvor mange byer er der? En grundtekst kan da sagtens skrives om, så man undgår DC. og får SEO-værdi for alle siderne. Det er da langt den bedste løsning.
En grundtekst kan da sagtens skrives om, så man undgår DC. og får SEO-værdi for alle siderne. Det er da langt den bedste løsning.
Det kommer an på om de vil skrive om hvert enkelt afdeling er det fint. Hvis det bare er en omskrivning af den samme tekst som er generel som nu, så ville jeg ikke gøre det. Google kan sagtens se når der bliver kogt for meget suppe på det samme.
Vi skal have fundet ud af hvordan vi lukker af for sider i umbraco.
Nu har jeg opdaget hvem, der har lavet det, og det er et af de dygtigste webbureauer i DK. Hvis der er nogen, der har styr på Umbraco er det dem.
Jeg ville tage en snak med dem om hvilke sider, der skal være unikke og hvilke der skal være ens for alle afdelinger. Måske er det blot brugen af sitet, der er brug for et ekstra kursus i, så I sikrer at alle sider er unikke.
Men den med en 302 omdirigering skal selvfølgelig fikses :-)
Jeg ville tage en snak med dem om hvilke sider, der skal være unikke og hvilke der skal være ens for alle afdelinger. Måske er det blot brugen af sitet, der er brug for et ekstra kursus i, så I sikrer at alle sider er unikke.