Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback På Mit LOGO/IKON

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Odder og Horsens
Tilmeldt 6. Oct 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Syns også logo'et ser super godt ud, kan også godt lide din hjemmeside hvor man lige kan se nogen af dine værk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:10

Fint logo, enig med de andres kommentarer omkring baggrunden de steder hvor det lyse rammer kanten.

Din hjemmeside fungerer faktisk også ret godt, jeg vil gerne tilbyde lige at give den det sidste touch for at den ser top professionel ud. Det er ikke særlig meget der skal til - og det er netop derfor at jeg tilbyder dig dette da det kunne være en god lille weekend opgave.

Du kan fange mig på BB@byunik.com

Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 21:18

Jeg ved ikke hvorfor, men det virker bare unaturligt for mig at hovedet kigger mod venstre og ikke højre

/Simon

Tilmeldt 25. May 13
Indlæg ialt: 37
Fra  Ejendomsmægler.NU Skrevet kl. 21:36

Rigtigt flot logo og super flot hjemmeside. Det kan du godt være stolt af. Cool

Få 3 Gratis Ejendomsmægler Tilbud

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 21:54

Et slot logo der supplementerer din hjemmeside. Jeg kunne dog godt se logo lidt større på hjemmesiden, du har i hvert fald plads til det :)

God weekend.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:01

Alexander R. B | Freelance Grafiker:

Et slot logo der supplementerer din hjemmeside. Jeg kunne dog godt se logo lidt større på hjemmesiden, du har i hvert fald plads til det :)

God weekend.

Logoet skal ikke være større, det er lige netop dén slags ting som kan ødelægge hjemmesiders helhedsindtryk, det er når grafikeren tænker "der er plads til at logoet bliver større - ergo skal det være større" whitespace og komposition er essentielle elementer i webdesign.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 22:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er korrekt som du skriver at det KAN ødelægge hjemmesiders helhedsindtryk, dog ikke i dette tilfælde denne!

God aften.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 8. May 10
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 22:20

Hej Wunderkind,

det ser godt ud...hvis jeg skulle ændre noget, ville jeg vende profilen i logoet mod højre - det føles lidt, som den vender forkert. Selv om vi ikke skal bekymre os om teksten, så ville jeg ændre 'original wunderkind' - måske til en lettere font, og evt. fremhæve 'wunderkind' - men ikke i så tung en version som her. Pøj, pøj med projektet!

Tilmeldt 10. Oct 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:59

Tusind tak for alle Jeres indlæg ... det hjalp og vil bestemt overveje nogle af Jeres råd.

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 536
Skrevet kl. 13:44

Hej Wunderkind!

Lyt ikke på folk med dårlig smag som er tilfredse med logotypes fra fiver.com. Dit logotype er et godt udgangspunkt, men det skal som du selv skriver, forenkles.

Mvh Søren

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)