Fint logo, enig med de andres kommentarer omkring baggrunden de steder hvor det lyse rammer kanten.
Din hjemmeside fungerer faktisk også ret godt, jeg vil gerne tilbyde lige at give den det sidste touch for at den ser top professionel ud. Det er ikke særlig meget der skal til - og det er netop derfor at jeg tilbyder dig dette da det kunne være en god lille weekend opgave.
Et slot logo der supplementerer din hjemmeside. Jeg kunne dog godt se logo lidt større på hjemmesiden, du har i hvert fald plads til det :)
God weekend.
Logoet skal ikke være større, det er lige netop dén slags ting som kan ødelægge hjemmesiders helhedsindtryk, det er når grafikeren tænker "der er plads til at logoet bliver større - ergo skal det være større" whitespace og komposition er essentielle elementer i webdesign.
det ser godt ud...hvis jeg skulle ændre noget, ville jeg vende profilen i logoet mod højre - det føles lidt, som den vender forkert. Selv om vi ikke skal bekymre os om teksten, så ville jeg ændre 'original wunderkind' - måske til en lettere font, og evt. fremhæve 'wunderkind' - men ikke i så tung en version som her. Pøj, pøj med projektet!
Lyt ikke på folk med dårlig smag som er tilfredse med logotypes fra fiver.com. Dit logotype er et godt udgangspunkt, men det skal som du selv skriver, forenkles.