Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Karma giver kasse

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

kære Martin

Jeg tror du mener det du skriver, nogle få vil kunne skrive et tilsvarende indlæg men kun ganske få vil mene det, det gør dig til en ganske særligt menneske og hvis jeg havde midlerne ville jeg købe en hel side og trykke dit indlæg

Jeg ved ikke om du læser alle svar, jeg håber der kommer mange for dit Karma indlæg er så sandt som det er skrevet.

men der mangler noget ???

jeg har prøvet og prøvet og efterleve det netop som du skriver, men der må høre mere til den formel, for det er så sjældent det virker

Jeg har været idemager på rigtig mange ting, trukket folk med ind, forsøgt at holde øje på bolden, men mange gange har det vist sig at andre er løbet af med sejren, HVORFOR ?

Der må hører mere til end ren karma formelen før den virker så snart der er penge med i spillet så sker det noget med folks hjerner nye mindre karma agtige holdninger vinder frem,

Er du enig i dette ???

Jeg har været ide mand på mange ide projekter som har givet flere firmaer jeg var ansat i 2 cifferet millionbeløb i ROI,

Jeg blev i 2006 inviteret til at mødes med Bill Gates og præsentere et koncept videreudviklet på Microsoft software ( jeg ved ikke hvor meget han lyttede :>) men den er god nok). Jeg måtte bare konstatere selvom jeg havde et underskrevet dokument som præcist beskrev de grundlæggende elementer, så kan man som ide mager ikke rumme alle de elementer der skal til, men tro på at ens positive karma og valg af andre holder vand, men tit når penge kommer i spil sker der noget med folks karma, bagsiden af karma mønten flipper rundt. 

Martin jeg er bange for at karma kun er en del af ingrediensen, tit har penge, berømthed, snuhed, og desværre indimellem  mindre pæne ting med , om det så er bagsiden af mønten.  

Når jeg nu alligevel skriver har jeg lyst til at skrive en anekdote som du personlig måske kan genkende fra sidst i 1990 érne

Jeg skriver  som en sjov info. og hvordan en ide er opstået ( jeg tror ikke du kender til det eller mig personligt) 

Jeg tror jeg fik den allerførste ide /tanke som førte til at  en dansk internet portal blev solgt til en svensk bank.

I 1998/99 ringende en bekendt fra en svensk bank til mig og fortalte at de havde talt om og ville ind i noget med dette INTERNET BANKING så hvem skal man ha fat i DK ??  

"Kender du nogen som er godt i vej på vej som vi kan investere i spurgte bankmanden ??????" 

Jeg havde relationer til et venture firma som havde investeret og ejede en aktieandel  i nogen dygtige unge gutter som havde lavet en internet portal i dk. 

Så fik jeg den ide at hvis man kunne skabe interesse og forene den svenske bank, de unge gutter og venture firmaet så kunne der komme noget interessant ud af det.  Jeg satte mig ned og skrev et oplæg til venturefirmaet med kontaktpersoner, visitkort osv osv.

Og jeg har på fornemmelsen at det satte en kæderække i gang som i dag er et  berømt kapitel i dansk erhvervshistorie.

Pointen var måske også dengang at jeg havde øje på bolden, man skal rumme mere end Karma hver gang man får en ide, at udover karma også være sikker på den økonomiske moral og den er svær at vide på forhånd og desværre svær at finde, også selv om vi taler om mennesker med mange penge.

Nok om det, hvis jeg var 20 idag ville jeg nok læse jura for jeg tror at Karma, ideer og jura måske at en god start kombination så skal pengene komme ind på et tidspunkt

mvh

s

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

edillion:
Martin jeg er bange for at karma kun er en del af ingrediensen, tit har penge, berømthed, snuhed, og desværre indimellem  mindre pæne ting med , om det så er bagsiden af mønten.  

Jeg vil ikke blande mig i jeres fælles fortid, men kan desværre kun bakke op om ovenstående udsagn. Uanset hvor godt du tror du kender nogen, eller hvor meget du stoler på dem, skal du skynde dig at få paraderne op (og planlægge en fornuftig exit) lige så snart du ser "dollar-tegn" i øjnene på dem. Når det sker, er det desværre ikke alle man kender så godt som man tror man gør.

At karma så ikke altid bliver fordelt pefekt eller ligeligt, ændrer ikke på at det må være det rette udgangspunkt for de handlinger vi foretager. Alt andet lige, ville det gøre verden til et bedre sted at være Big Smile

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Taastrup
Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 114
Fra  PersonligUdvikling.Nu Skrevet kl. 23:59

Det du sender ud, får du tilbage igen - ligesom en boomerang.

Jeg er kæmpe fan af filmen "The Secret", bogen "The Power" og bogen "Alkymisten".
De vil af mange blive opfattet som "spirituelle" produkter. De har gjort underværker for mig. :)
Ovenstående produkter handler bl.a om:
- Visualisere (dette gør bla sportsfolk)
- Positiv energi (dette er der forsket I med gode spændende resultater)
- Forstå/tyd tegnene du får, når du beder om noget (dette vil åbne døre, når du mestrer det).

Ovenstående vil mange hurtigt sige er noget hokus pokus. Jeg kan kun sige, at jeg selv har haft fantastiske resultater. + hvis du læser /hører om mange succesfulde menneskers historie, mht hvordan de nåede deres mål, så vil du støde på ovenstående begreber igen og igen (også selv om de succesfulde ikke nødvendigvis kender bøgerne...)

God aften! :)

Fra Danmark
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:20

Det er bare så sandt (!) Hjælp andre af hjertet, pro bono !!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)