Hej alle
Jeg har for 100 år siden (2005) haft en webshop, som gik i sig selv igen. Og dengang brugte jeg Dandomain da det var nemt og enkelt, synes jeg. Nu har jeg nogle overvejelser igang om at starte en ny, hvis jeg kan finde ud af hvilke indkøbsmuligheder jeg har, men det er så en anden ting. Men i dag ser det ud til at rigtig mange bruger prestashop og wordpress og hvad det els hedder. Jeg har lagt mærke til at her i forummet er der rigtig rigtig mange der spørger om hjælp til de shops til hvordan de gør det ene og andet. Men jeg ser aldrig nogen der spørger om hjælp til Dandomain? Er det fordi at hos Dandomain der virker det eller man der får kvalificeret hjælp direkte. Eller er det fordi at langt størsteparten bruger de andre shops? Jeg er umiddelbart mest tilhænger af Dandomain, jeg ved godt det har en fast ydelse, men til gengæld føler jeg også lidt mere sikkerhed med host og servicehjælp. Er jeg helt galt på den? Er der ting man ikke kan lave med Dandomain? og i så fald, hvilke? Synes at når man kigger på deres samarbejdspartnere så skriver nogle af dem at de tilbyder at lave alt til shoppen, så selvom det ikke er et standardmodul virker det som om det burde kunne lade sig gøre at få lavet det man måtte ønske? Eller er jeg helt galt på den? Kan nogle komme med nogle eksempler på webshops der er lavet i Dandomain som har nogle fancy funktioner man ikke normalt ser? Eller hvis man har specielle ønsker er de andre udbydere så bedre? På forhånd tak for debatten MVH |
Tanker omkring webshop og valg af type
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)