Hey Kunne godt tænke mig at tilbyde alle, gratis it og mobilservice til alle danskerne. Men hvad er reglerne deromkring? Der er jo ingen penge i det, kun lidt udgifter for mig. Kan jeg godt bare starte det op i dag, kalde det et navn også i gang. Fordi der er jo intet penge i det, kun i min fritid og fordi jeg elsker det. Hjælp mig.
du er velkommen til at hjælpe alle du vil - bare kan du jo ikke trække noget fra i et hobby/lyst projekt uden at ha indtægter at trække fra i. Ellers - ja du kan kalde det et navn og gå igang. Husk at gøre opmærksom på, at du ikke påtager dig ansvar ved din hjælp så du ikke få sager fra folk der påstår deres mobil eller computer er blevet ødelagt af dig bare
god vind med det
John
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
ja hvis alt er gratis - du ikke tjener og de andre gerne frivilligt vil hjælpe andre kan jeg ikke se hvad der skulle være i vejen for det. Det skal vel ikke være nogen på dagpenge, så skal de i alle fald sige det til a-kassen, men hvis vi forestiller os nogen der vil hjælpe pensionister med IT gratis så kan jeg aldrig forestille mig problemer der.
Det kan lyde underligt, hvis det du vil er en slags virksomhed der gratis reparerer folks IT eller telefoner - men gratis er jo gratis hvis man har lyst
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
jeg ville vise tydeligt at alt er gratis - og derfor er der ikke arbejdere men - frivillig supporter eller gratis supporter- det er afgørende at ingen kan tro I tjener penge under bordet - men projektet lyder "alternativt"
vh