Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg ønsker feedback på Olsen Media

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Olsen Media Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 211
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 10:28

Hej Solbjartur,

De generelle design valg syntes jeg virker fint.

Jeres "case" valg på front siden i iPad, smartphone, og laptop kunne være bedere fremvist efter min mening, grafikken er ude af proportioner med iPad'en og laptoppen på jeres frontside, det samme på reference-siden. 

Ellers ser det ganske fint ud og jeg håber i får succes.

Firefox 24.0

Mvh

Peter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:38

Er logoet en fejl, eller er det et bevidst valg at det skal være SÅ strukket??

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 10:42

Solbjartur Olsen:

Jeg ønsker feedback på Olsen Media, hvad synes i om vores nye hjemmeside?

www.olsen-media.dk

ganske nydeligt, men som en anden skriver, logoet er lidt for strukket. Der er et par stavefejl hist og her, eksempelvis staves Professionel således og ikke med 2*f "Proffesionel", men det er småting.
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 10:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Nu kan det godt være at folk overfuser mig, giver mig 1 stjerne etc, men..

Du skriver på "Om Olsen Media" siden:

"I det at vi synes at en virksomheds hjemmeside skal afspejle virksomhedens ansigt udadtil, tager vi det med alvor og ære, at få lov til at skabe de innovative hjemmesider. Og det gør vi med stor passion og drivkraft."

Hvordan kan man skrive det når man blot køber et theme for 55$ ( http://themeforest.net/item/avada-responsive-multipurpose-theme/2833226 ) og ændre det til - hvad jeg mener er dårligere end det oprindelige avada theme? (http://theme-fusion.com/avada/)

På forsiden står der "Vi er hurtige, billige og knald dygtige, og vi kan give jer uendelige designs. ". - Ja det er klart i er hurtige og kan give uendelige designs hvis i køber jer fra arbejdet, men er man dygtig når man køber et tema?

Så jeg ved ikke helt om det holder vand at i bruger ord som "professionelle" osv på siden, da det er ret langt fra virkeligheden.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:09

DrupalEksperten:

Nu kan det godt være at folk overfuser mig, giver mig 1 stjerne etc, men..

Du skriver på "Om Olsen Media" siden:

"I det at vi synes at en virksomheds hjemmeside skal afspejle virksomhedens ansigt udadtil, tager vi det med alvor og ære, at få lov til at skabe de innovative hjemmesider. Og det gør vi med stor passion og drivkraft."

Hvordan kan man skrive det når man blot køber et theme for 55$ ( http://themeforest.net/item/avada-responsive-multipurpose-theme/2833226 ) og ændre det til - hvad jeg mener er dårligere end det oprindelige avada theme? (http://theme-fusion.com/avada/)

På forsiden står der "Vi er hurtige, billige og knald dygtige, og vi kan give jer uendelige designs. ". - Ja det er klart i er hurtige og kan give uendelige designs hvis i køber jer fra arbejdet, men er man dygtig når man køber et tema?

Så jeg ved ikke helt om det holder vand at i bruger ord som "professionelle" osv på siden, da det er ret langt fra virkeligheden.

Helt enig, og når det eneste man selv har lavet er logoet - som så har en kæmpe fejl i noget så simpelt som proportioner/læsbarhed, så kan jeg ikke andet end at ryste på hovedet.

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 15:22

Synes ikke det ser pænt ud med "Share"-box øverst til venstre.

Jeres logo er helt strukket ud.

Slides på slideshow er for hurtige.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)