Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.e-hjemmeside.dk til webhop?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Aug 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle :-)

jeg er i fuld gang med at starte min virkomhed, som sælger tøj, sko, make up og accesories, jeg har tænkt mig at starte i starten af november, hvor salget kommer til at foregå over facebook til at starte med! Men jeg vil gerne lave en hjemmeside, som skal stå klar til engang i slutningen af januar.

Er der nogle her, der har erfaringer med e-hjemmeside.dk? eller kender andre steder hvor man kan lave en hjemmeside? Jeg ønsker 100% selv at lave den, det skal være mit eget værk :-)

Hilsen Steph. 

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 13:04

Hvis du 100% selv ønsker at lave den, så køb et webhotel hos en webhoteludbyder (f.eks. megahost, surftown, one, unoeuro mv), og start med at uploade prestashop. Du finder et hav af fine templates til Prestashop, og du har muligheden for selv at lave moduler (hvis du kan programmere).

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 14:27

Hej Stephanie

Ja, hvis du selv vil lave din webshop, skal du bruge et webhotel. Det er vigtigt at du vælger webhotel med omtanke. Sørg bl.a. for at vælge en webhotel udbyder, der yder både mail og telefonsupport, så du altid har mulighed for at komme igennem, hvis du skulle få brug for hjælp. 

Vi beskæftiger os primært med erhverv og har gjort det siden 1997 - Se kundeanmeldelser på Trustpilot.

Du kan få 1-click installationer til de mest gængse CMS systemer, så du let kan komme i gang ,ed at starte din webshop.

Lige nu kan du tilmed få 15 % rabat på alle vores produkter (nye ordrer) med rabatkoden "15%JUB15" og rabatten bliver automatisk fratrukket dit abonnement fremover - Også på domænebestillinger. Du er meget velkommen til at tage et kig på vores hjemmeside danhost.dk

Og ellers ønskes du fortsat held og lykke med din forretning.

Hilsen Kathrine,
Danhost 

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)