"Christian Have, der i 1983 etablerede PR og kommunikationsvirksomheden
Have PR, får prisen for det markedsføringsarbejde, han har udført for
Det Kongelige Teater i forbindelse med udendørsforestillingen "Thor i
Ulvedalene" i juni 2006."
...og lidt sjovt når man selv var med i forestillingen
Det var faktisk en kæmpe succes for ham, i og med hans opgave var at reklamere for projektet, og det klarede han til U.G, da han fik solgt rigtig mange billetter. At administrationen på H.C Andersens projektet ikke kunne finde ud af det, var ikke hans skyld. Så det er lidt synd at det er smidtet af på ham at selve projektet økonomisk gik galt.
Ja, det er den bedste coaching jeg nogensinde har modtaget.
Til Oscar En super godt kunstnerisk produkt + en supergod formidling = succes Netop det at selve kernen/produktet/forestillingen/koncerten etc. skal være kunstnerisk i orden, er noget som Christian Have tager som en forudsætning for at hans eget arbejde lykkes. Så I har bestemt også grund til at juble :-)