Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt til hele Europa - hvem skal vi vælge ?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Sep 12
Indlæg ialt: 122
Fra  Nordic Logistic Solutions GmbH Skrevet kl. 03:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har et lagerhotel i Flensburg og tilbyder også afhentning af forsendelser i Danmark til fordeling via vort lager i Flensburg...

se i øvrigt:  www.nls-flensburg.com 

Fragt og logistik bliver løst hos os på en personlig måde, vi ønsker at være der for jer og vi lover jer, at I aldrig bliver et nummer i vores system.


Vi arrangere faktisk alle slags opgaver, om det er søfragt, landevejs eller fly eller lageropgaver, vi er der for jer.
Vi er i dag tilknyttet nogle af de bedste netværk indenfor logistik og mener bestemt at vi kan måle os blandt de bedste.

Vi ønsker at være der for de små og ser alle som ligeværdige partnere - alle bække små.....

Kom trygt til os, vi finder en løsning for jer.

Kontakt os på mail:  jnc@nls-flensburg.com eller kontakt +49 461 9957 8530 og beskriv dit behov

Mvh

Jesper

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil sælge på kryds og tværs af EU, så får du, hvad du betaler for, når du vælger shippingfirma.

Vælger du de lokale postfirmaer, f.eks PostDanmark, Deutsche Post mm, der får du tit de bedste priser. Men derimod er tracking af ordren besværligt og mangelfuld. Nogle systemer er sat så tåbeligt op, at kunden skal kontakte det lokale postfirma, for at få det nye tracking nummer, som de konverterer pakken til, før kunden kan tracke forsendelsen. Du får ligeldes langsommere levering. 
Til gengæld for du mere fleksibel levering, hvor kunden kan afhente pakke i diverse udleveringssteder, så som posthuse eller de nye døgnpostboxe.

Vælger du derimod UPS/DHL, får du god tracking, især ved UPS...
De er mindre fleksible, og der kan være langt til deres nærmeste udleveringssteder. Dvs kunden skal enten vente til dagen efter, få pakken omadresseret eller selv køre langt for at hente pakken.

Ingen løsninger er perfekte, men min erfaring via Customfit og Cosmos Co er, at let forståelig tracking og hurtig levering tæller mest hos kunderne, og så kan de fleste godt leve med, at de evt må vente en dag extra, fordi de ik lige var hjemme. Men der er fordele og ulemper ved alle løsninger, og det er derfor en smagssag samt vægtning af parametre, som skal afgøre, hvilken løsning du vælger... 

Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de gode inputs Fashion-seller !

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)