Fedt initiativ :) Har tilmeldt mig gruppen. Vh. |
Martin Højberg:Fedt initiativ :)
Ja, rigtig godt initiativ!
Fedt initiativ :) Har tilmeldt mig gruppen. Vh. |
Ja, rigtig godt initiativ! Tilmeldt |
Nysgerrig på 3D print? - Kig forbi GreenCreative
Hopper også med når min profil er færdig :) |
Har ikke fået opsat min profil ordenligt endnu, men jeg hopper da også med på vognen! |
CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil.
Rigtig fedt med den positive tilslutning! Hvis nogen ikke tror på, at det giver mening at have fremmede i netværket, så går man da imod dét Amino står for? Mødesteder er da netop en kæmpe mulighed for folk, der ikke kender hinanden. Nok om det. Jeg har personligt allerede lavet flere givtige samarbejdsaftaler på kryds og tværs, som har haft sit afsæt i en fremmed kontakt på Linkedin. Hver sin smag. Vi er jo alle forskellige :) |
Fordi vi tilfældigvis begge er på Amino eller i andet netværk sammen, giver det da ikke noget kvalitetsstempel ? Jeg foretrækker at anbefale folk jeg kender og har handlet med personligt. Men ja, sådan er vi forskellige :)
|
Hej med jer. Opfordringen er nu givet. Vi låser dog tråden, da den ellers hurtigt kan udvikle sig en en lang række af indlæg, hvis eneste indhold er links til LinkedIn profiler. Husk, at I kan tilføje jeres LinkedIn profiler på jeres Amino profil. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn