Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad ville du gøre, hvis det var dig? Opgive alt, og udleve drømmen og flytte til Australien ?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har fast job i Danmark, men har altid drømt om at arbejder og bo i Australien for 6-12 mdr.

Jeg er elev på 11 måned, og har derfor ca. 13 tilbage. Efter gymnasiet, gik jeg direkte videre som elev til salgsassistent, egentlig bare for at have noget at lave. Jeg er en ung gut på 20 år, som efter 3 år på handelsskolen, og dermed student tog jeg denne elvstilling. Jeg er kørt en smule surt i det grundet manglende motivation, samt interesse for branchen, men nu kommer mit spørgsmål - Jeg er virkelig i tvivl om hvad jeg skal gøre? Jeg orker bare næsten ikke 13 måneder mere, og så først der tage afsted, hvis der overhovedet er nogle jeg kan rejse med. 

Nogle nære venner i mit netværk tager til Australien om snart. Jeg har fået muligheden for at tage med. Jeg har en fin opsparing, som kan dække en smugle af omkostningerne forbundet med flybiletter tur/retur, forsikringer, visum osv. Jeg hælder virkelig til at tage med, men mine forældre mener det vil være dumt pga. de ser det som en faliterklæring, fordi jeg bare opgiver?  

Hvad ville du gøre i min situation? Opgive alt herhjemme og tage på eventyr? Kom gerne med lidt begrundelser for hvorfor/hvorfor ikke.. 

Tak fordi at du læste mit indlæg. Håber virkelig på hjælp! 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv Mads og Monopolet :-)
Nej undskyld, men sådan noget er umuligt at lade andre afgøre for dig, og der vil givetvis komme lige mange indlæg der siger rejs, henholdsvis bliv hjemme.

Du må følge din mavefornemmelse, men kombiner den med lidt hjerne også...
Jeg ville lytte til dine forældre, for du kan jo stadig tage afsted om 13 måneder, men giver du op på uddannelsen nu, er der meget der siger at du ikke vil komme tilbage til den.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)