Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Håndværker hjemmeside - hvor vigtigt ?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 13. Oct 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej derude...

Igen tak for de fine input.
Jeg vil helt sikkert fokusere på den del, da jeg kan se mange af mine kommende konkurrenter udelukkende har en "visitkort" side.

Jeg har som sådan ikke været i tvivl om at man idag skal have en god side, men mere hvorvidt den investerede tid kommer tilbage i form af konkrete kundehenvendelser.

God dag

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

SaraSIlverbeerg:

Jeg har skrivet en artikel om dette ganske nylig https://www.silverbeerg.com/haandvaerker-hjemmeside-med-seo  høje placeringer på google giver dig  luksusen at vælge og vrage mellem kunder og opgaver. Min kæreste er elektriker og har ville med garanti betale for de han har nu.. Hvis hans samlever nu ikke været "SEO Sara"..  Geeked

Som "SEO Sara" - ved du vist også, at det er dårlig stil, at svare på indlæg der er over 7 år gammel - blot fordi du vil have et backlink.

Tilmeldt 11. Dec 20
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Fandt indlægget via Google, lagde først mærke til at inlægget var gammelt når jag allarede hade tænkt ud hvad jeg gerne ville skrive, og jeg ved at de er mange håndværkere der et i tvivl om seo og hjemmeside er en god investering, så ved du hvad jeg synes faktisk at det er ligegyldigt at indlægget var gammelt.. Emnet er stadigt aktuellt...

Jeg er også så sat ind i amino at jeg ved at link i inlæg kun giver nofollow links og intet seo værdi har.. 

Tilmeldt 11. Dec 20
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Det er også dårlig stil at udtale sig om folk man ikke kender.. Skaber negativ energi. Hvorfor ikke bare være positiv i stedet for og lade vær med at brokke sig. Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

SaraSIlverbeerg:

Det er også dårlig stil at udtale sig om folk man ikke kender.. Skaber negativ energi. Hvorfor ikke bare være positiv i stedet for og lade vær med at brokke sig. Big Smile

Har jeg udtalt mig konkret om dig? Nej, men det er jo ret åbenlyst hvad du har gang i. Du opretter dig som bruger i dag - udfylder din profil (ganske rigtigt med links selvfølgelig). Dernæst skriver du halvtomme svar hvor du egentlig ikke rigtig skriver noget relevant, men erklærer dig enig med de tidligere indlæg eller blot gentager dem.

Du har så tilfældigvis - OGSÅ i dag - simpelthen fundet et 7 år gammelt indlæg på Amino som tilfældigvis havde relevans til et indlæg på din hjemmeside.

Jeg spreder ikke negativ energi, men hvis alle gjorde som du gør lige nu, så ville forummet jo blive ualmindeligt ubrugeligt.

Tilmeldt 11. Dec 20
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Så må jeg sige undskyld for forstyrrelsen, at jeg ikke tænkt så dybt over lige dette opslag og hvilke slemme konsekvenser mit indlæg kan have for et forum.. Jeg skal nok tænke mig mere om :D Det sidste jeg vil er at folk skal opfatte mig negativt! 

Tilmeldt 11. Dec 20
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :
P.s jeg er lige gået og blevet freelancere og derfor oprettet en profil.. Hvad jeg ved så er dette er forum for freelancere.. Hvad du mener med halvtomme svar osv.. forstår jeg ikke :I
Side 3 ud af 3 (27 indlæg)