Ravn - Først må du gerne skrive ordentligt til mig - at bede mig slappe af, synes jeg er en dårlig tone, jeg skriver jo intet om at jeg er MEGA oprørt eller sådan noget! Desuden kan du læse mine ord haha der ender sætningen hvilket normalt opfattes som en afslutning på en sætning "med glimt i øjet" altså ikke noget med sure miner herfra! Deres pris var 17 euro pr. pakke for 10 eller deromkring - og som cargo. Jeg spurgte selv om det ikke ville blive billigere på palle og om hvor mange der kunne være på en palle. Deres svar var så 20 hvilket ville få prisen ned på 7 euro pr. stk. Her troede jeg så at prisen blev regnet som én palle og ikke produkter pr. stk
Fashion - JA! Det var også min mening... når jeg udregner pakkepriser på internettet, er det helt andre priser, men igen når jeg ingen erfaring har med udlandspost, tænker jeg det måske er fordi det er fra Tyskland. En bekendt sagde igår til mig at det billigste og bedste fra Tyskland var et tysk speditionsfirma Dachser.. men nu må vi se. Prøver lige at høre dette firma, for kan jeg i længden få dem til at hente og bringe ved alle større ordrer kan de måske give et tilbud. :O) Takker for hjælpen. |