Kære alle Min revisor er gået på efterårsferie og jeg har brug for et par råd der sender mig i den rigtige retning. Jeg er ved at starte en B2B webshop med salg til det tyske marked. Salg/forsendelse sker fra DK. Der er 4 betalingsmuligheder i shoppen, hvoraf de 2 muligheder sender pengene ind på en tysk konto, PayPal (dk konto) og direkte bankoverførsel hvor jeg kan vælge den tyske eller danske konto. Webshoppen håndterer salg, ordre- og fakturanummer. Jeg har styr på Reverse Charge pga. salg til andet EU land og valideringen af dette. Så den del er der styr på. Jeg mangler et svar mht. bogholderi af dette salg:
Bonus info: Jeg har ikke i sinde at overføre pengene fra den tyske konto til min danske konto hver gang der kommer en ordre, det vil jo koste et gebyr hver gang. Jeg har de tyske konti for at gøre det så nemt som muligt for køberen at klare købet og hurtigt kunne se det indbetalte beløb. Jeg søges ikke nødvendigvis et endeligt svar, men gerne noget der minder om en korrekt måde at håndtere salget på. På forhånd tak :-) Venligst Jan Jørgensen |
B2B Webshop salg i tyskland - hvordan bogføres salg
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)