Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

dyre lærepenge, eller penge tilbage

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 07:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer!

I august købte jeg en uges adgang til stockfreeimages.com - et professionelt billede stock site eget af dreamstime.

I dag opdagede jeg at jeg var blevet tilmeldt en abbonements ordning, så jeg lige siden har betalt 15 $ om ugen.
Der har helt sikkert stået med småt i de betingelser man aldrig læser at jeg ville blive tilmeldt et abbonement, men reglerne i dk kræver jo at det fremgår tydeligt.

Nu er det jo et US site, så har jeg reelt nogen mulighed for at få mine penge tilbage? Kan banken hjælpe da pengene er trukket fra mit kort, men ikke fra en dansk side?

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:01

Michael Thorborg:
Der har helt sikkert stået med småt i de betingelser man aldrig læser at jeg ville blive tilmeldt et abbonement, men reglerne i dk kræver jo at det fremgår tydeligt.

Nu er det jo et US site

Du har handlet i USA, så det er ikke den danske markedsføringslov der er gældende.

Hvis hjemmesidens markedsføring er i strid med gældende lov i USA, kan du køre en sag i USA.

En indsigelse via banken skal være berettiget, så du skal dokumentere du er blevet "snydt".

---

Da beløbet ikke er større, er det bedst bare at tage det som lærepenge.

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 16:07

Ja det var jeg næsten klar over, men kunne ikke finde noget info på google omkring amerikansk markedsføringslov. I den danske fremgår det vist at det skal fremgå tydeligt, hvis det er et abonnement man tilmelder sig, og derfor ikke kan nøjes med at liste det ind under betingelserne.

Men anyway, jeg skrev en pæn mail til dem, og de har accepteret at tilbagebetale 10 ud af de 13 betalinger de har trukket for.

Så det blev heldigvis billige lærepenge denne gang - og de beholdte mig som fremtidig kunde :)

Tak for jeres svar

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)