Hej Jeg er 22 år og går på markedsføringsøkonom-uddannelsen på UCN. Jeg søger en praktikplads i foråret 2014, som en del af min uddannelse. Selve praktikforløbet er som udgangspunkt tre måneder langt, og foregår indenfor perioden 01/01 - 30/04 2014. Det vil ikke koste jer andet end den tid og planlægning, der skal lægges i forløbet. Arbejdsopgaverne i praktikforløbet kan variere meget, og kan udarbejdes efter jeres behov, min uddannelse har dog udarbejdet noget eksempler på opgaver: - Gennemføre markedsanalyser – field eller desk research Praktikforløbet indgår som en naturlig del af min uddannelse, hvor jeg i praktikforløbet skal afprøve den teoretiske viden jeg har opnået gennem uddannelse og afslutningsvis skal praktikforløbet være en del af min kommende hovedopgave, der skal afslutte min uddannelse. Praktikperioden kan både foregå i Danmark og i udlandet, og jeg er villige til at rejse til et andet land eller en anden by for den rette praktikplads. Jeg har i min skoletid, blevet undervist i tysk og engelsk og går på nuværende tidspunkt til kinesisk. Jeg ville dog foretrække en engelsk eller dansk talende virksomhed. Om mig selv som person kan jeg oplyse, at jeg opfatter mig som en fleksibel, pligtopfyldende og loyal medarbejder og altid søger efter det bedste resultat i, hvad jeg nu sætter mig som mål. Jeg har et godt humør og er klar til at få noget mellem hænderne. Jeg har det godt med både at arbejde selvstændigt og i teams. Jeg er glad for systemer og elsker at lave lister, for at sikre at al planlægning går som jeg ønsker det. Endvidere er jeg også en kreativ person. Så skriv endelig hvis der er nogle der er interesserede i mig, så kan jeg sende en mere uddybende ansøgning samt et CV. Jeg kan ligeledes sende beskrivelse af uddannelsen og karakterer fra uddannelsen såfremt det ønskes. Kontakt mig pr. mail. Martina@hotmail.dk Jeg glæder mig til at høre fra jer.
Mvh. Martina
|
Gratis markedsføringsøkonom i praktik
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)