Altså tager man den omkring modetøj, så ville et perfekt eksempel være: http://www.facebook.com/MissMartinsDK (Kender ikke dem der står bag, følger bare selv siden) - Det er da et modetøjs site der i den grad formår at skabe noget aktivitet og socialt med sine følgere. Det er helt ok at vise/fortælle om sine ting, men gør det på en måde der er interessant for dine følgere. Stil nogle spørgsmål... Bed om deres hjælp...
Så til dit spørgsmål: Folk vil skam gerne høre om dine produkter. Men som sagt, gør det på en måde der virker ikke helt så salgs agtigt.
Du kan også prøve at tage et kig på nogle af de store rejse selskaber.. Og se hvordan de takler deres facebook sider..
Ja der bliver postet "salgs" posts omkring at der nu er rejser til salg.. Men 1. som regel er det en nyhed de reklamere med. 2 eller også er det et tilbud.
Og ofte så skriver de f.eks "Vi har lige åbnet op for rejser til xxxx - (De laver et link til deres site, og så slutter de af med at stille deres følgere et personligt spørgsmål ala). Har I været i xxxx og hvad var det bedste ved stedet?" agtigt.. Se på denne måde giver de deres følgere en nyhed, det ligner ikke en salgs reklame som sådan. De involvere deres følgere og spørg om deres meninger (= hvilket jo blot vil gavne salget, da de efterlyser positive ting. SÅ hvis folk ser de positive ting der bliver skrevet, så vil de få lyst til at rejse dertil)... Håber du forstår hvad jeg mener :)
Har sovet elendigt i nat, har hovedpine og ja.. håber ikke jeg skriver helt sort :)