Vores lille "prut firma" har udarbejdet en tøj Kollektion/koncept, men vi mangler nogen der kan tegne ideerne (bedre end vi kan) samt lave grundmodeller: da vi er tyben der starter med en meget beskeden grund kapital, har vi ikke råd til, dyre Danske designere.
Vi har derfor tænkt på om der mon var en, der kunne tænke sig at være med i ideen, mod en beskeden betaling, men tilgengæld måske kunne bruge det til en begyndelse til f.eks at slå sit navn fast, så kunne vi gøre en del ud af den side af Reklamen. Ideen er selvfølgelig også ligesom andre i Fair Friends at man jo meget gerne skulle ende med på langt sigt at få et udbytte rent økonomisk der er fornuftigt.
Det kunne også være hvis der er nogen der har kontakter i udlandet, hvor man kunne få lavet denne slags arbejde.
Hej Victor
Tak for dit svar, har lige været lidt væk, derfor den sene besvarelse.
Det handler om nogle grundmønstre vi har brug for, Det er både bukser, jakker, skjorter til mænd, Samt bukser til kvinder.
Vi har et bestemt konsept udarbejdet, og nogle modeller, som kan vise ideerne.
Det handler om at jeg vil lave et syprojekt, i Sri Lanka og jeg derfor har brug for grundmodeller, der er en del jeg kan selv, men jeg har aldrig lært at lave mønstre til ovennævnte.
Vi ønsker også at kunne lave nogle mønstre til tryg på "undertrøjer" til mænd. dvs. gennemgående mønstre i stoffet ikke bare et tryk på maven, du ved, smil.
Jeg starter her, du er meget velkommen til at spørge mere.
Venlig hilsen Helle
Jeg er en frisk pige på 19 år, som siden jeg var 13 år, godt har kunnet lide at designe modetøj.
Jeg tænkte derfor at jeg ville kigge på denne hjemmeside og se om, der evt. var nogen der kunne hjælpe mig, med at få videre ført mine kreative ideer. Jeg er frisk på jeres Kollection/tøjkoncept.
Jeg kunne evt.hvis du/i har lyst sende nogle af de tegninger jeg har tegnet? Også kunne du/i se om det eer noget for jer!