Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NY facebookgruppe søger medlemmer!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 113
Fra  Ventora Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er 

Jeg har oprettet en gruppe på facebook, "Stop snyltning af syge borgeres sagsbehandling", fordi jeg mener at det er vigtigt at der bliver sat fokus på netop dette problem og samtidig at der er et sted hvor man kan dele sin historie hvis man har lyst til det, eller læse andres historie eller måske at man bare har lyst til at få nogle gode råd fra en borger til en anden. Det kan også være du har stor viden på området - så skal du bestemt også være velkommen :)

Det er for alle syge borgere som har været gennem en sag med kommunen eller pårørende til en sådan sag. 

Jeg håber der er nogle herinde som sidder og har været igennem eller er på vej igennem en sagsbehandling med sin kommune, som skulle have lyst til at være medlem af gruppen - i skal være mere end velkommen!

Samtidig mangler jeg en administrator eller to som virkelig også gerne vil sætte fokus på dette problem lige som mig. Jeg håber at høre fra nogen af jer og samtidig se nogle nye medlemmer!

Hav en fortsat god aften!

Webudvikler med kompetencer indenfor .NET og MS SQL

Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 113
Fra  Ventora Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

PS:

I må meget gerne smide en kommentar og sige jeres mening om netop dette emne - tak! 

Webudvikler med kompetencer indenfor .NET og MS SQL

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)