Hej allesammen! Er ny herinde og er helt vild med siden. Har læst Forbes i lang tid, men dejligt at høre om alt muligt fra jer :) JEG VIDSTE IKKE HVOR JEG SKULLE SMIDE DETTE INDLÆG HEN, MEN VI SØGER IKKE EN SOM VIL LAVE DET ENDNU KUN EN ESTIMERET PRIS. Jeg står og er igang med en idé med en ven og vi er lige pt. i brainstorm facen. Vi står og mangler lidt bud på hvad en hjemmeside vil komme til at koste. Jeg vil ikke snakke så meget om idéen, da det stadig er meget tys tys. Jeg kan dog sige det bliver online baseret og indenfor sport. Siden skal i første face være et debat forum og til informationssøgning via videoerne og dertil debat ved videoerne. Vi har planer om at release hjemmesiden i flere facer og den estimerede pris vi søger er for den første face. Vi skal have en hjemmeside fra TOTALT nul af. Designet skal være unikt og meget professionelt (vi vil ikke gå ned på kvalitet), så helst ikke noget wordpress tema. Det skal være overskueligt samtidig med at det skal være super kategoriseret. Vi har idéer, men en hjemmesidedesigner er nok bedst til sådan noget. Siden skal indeholde: - Log-in modul. - Admin log-in modul, med admin side hvor vi kan holde statestik over alt hvad der foregår på siden. - Intern videoafspilning/lagring (Ikke noget youtube noget. Det hele skal kun kunne ses på siden) hvor videoerne skal kunne kategoriseres meget detaljeret. Der skal gerne være debat/kommentar område til hver video. Der skal være view tæller på alle videoer. - Forum, med mulighed for video i indlæg. - Under forum og videoerne skal der være en fin brugerfremvisning (Der skal være rum til visuel forandring) - Nyhedssektion - Domain køb - Hosting - Lagring (masser af plads, evt. stigende efter hvad der er brug for) - SEO Jeg tror ikke jeg har glemt noget, men sig endelig til hvad vi ellers skal huske. Som sagt så søger vi egentlig bare en estimeret pris. Og det skal bare være i tip top :) Målet er 20.000-30.000 medlemmer i første face, så designet, effektiviteten og brugervenligheden skal være med til at tiltrække medlemmerne. Tak for hjælpen :) Med venlig hilsen Kenneth K Nielsen RETTELSE: Jeg glemte helt at skrive at det er en international side, så alt skal være på engelsk, i starten i hvert fald. |
Estimeret pris på hjemmeside ?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)