Hej Aminoer, Jeg har denne idé til en ny hjemmeside, hvor man kan booke tider til en bestemt branche. Dette booking site er ikke set før. Jeg leder efter en programmør, som er dygtig. Og som er villig til at ofre sin tid og energi på at lave denne hjemmeside. Jeg forestiller mig, at du står for alt med hjemmesiden, og jeg står for salg og marketing. Så skal vi selvfølgelig hjælpe hinanden udover. Jeg er selv mere end villig til at arbejde røven ud af bukserne, derfor er det også vigtigt du er seriøs. De mere præcise informationer vil jeg gerne skrive mere om, med den rigtige programmør. Der er store muligheder for en god økonomi, hvis hjemmesiden kommer op og køre. Jeg ved der er en masse som gerne vil vide meget mere om mig, og virksomheden før de vil overveje et samarbejde. Derfor vil jeg hellere end gerne svare på jeres spørgsmål over mail. Du er mere end velkommen til at skrive til mig. Så kan vi drøfte videre over mail. Evt Skype. Fortsat god Tirsdag :) |
Hej Frederik,
Hvis du søger en dygtig og seriøs programmør, så vil jeg ikke anbefale dig at lave en 50/50 løsning. En programmør har rigtig mange timers arbejde, som vedkommende måske ikke får betaling for, hvis projektet ikke lykkes.
Jeg vil anbefale at gribe dit indlæg lidt anderledes an.
Hvis du søger en dygtig og seriøs programm'r, så skal vedkommende have en komplet liste over de funktionaliteter, designkrav mm. hvor efter programmøren giver et tilbud på opgaven. Desuden jeg vil anbefale en betaling upfront til programmøren.
Smid opgaven på Amino.dk/freelancer
Du kan simpelthen ikke finde en dygtig programmør der vil arbejde gratis….