Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

breve til nye kunder

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Christiansfeld
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

er det tilladt at sende breve ud til nye kunder (erhvervs drivende)
da vi mener der er en kunde gruppe som vi kan tilbyde en god service, men da har svært at finde os.

 

Fra Sønderjylland
Tilmeldt 27. Jul 07
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

I følge råd jeg har fået på denne side, er der intet der hindrer dig i at sende reklame breve med det gode gamle postvæsen.

Det er derimod ikke tillad at sende uopfordrede reklame mails.

MVH Hans Poulsen hans@kinedic.dk www.kinedic.dk
Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare klø på! Mht. slowmail har man frie tøjler overfor virksomhederne.

Må jeg spørge hvad det er for et produkt/tilbud du har og til hvilken type virksomhed og beslutningstager?

Vær opmærksom på, at der dagligt modtages sækkevis af reklamer, direct mails, adresseløse forsendelser, gratis vareprøver, pakker, gaver og meget andet på de største virksomheder. Vi iværksættere er da også heldige at få en enkelt reklame ind ad døren i ny og næ, men det er intet at sammenligne med de store virksomheder. Så er det dem, du går efter, skal du enten skille dig meget ud fra de andre, eller sende din henvendelse/tilbud direkte til rette beslutningstager, med dennes navn tydeligt anført på kuverten. Forsendelser anført "att. direktøren" eller "att. den markedsføringsansvarlige" kommer sjældent igennem til rette vedkommende, men ryger ud undervejs uden at være blevet åbnet.

Det er måske lidt firkantet og hårdt sagt, men det er desværre det, der sker rigtigt mange gange. Og så er det jo ærgeligt at have brugt både tid og penge på at lave sådan en kampagne.

Held og lykke med det!  

 

 

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Sørg frem for alt for at lave telefonisk opfølgning på jeres direct mail kampagne.

Husk at give jeres modtager et incitament til at reagere hurtigt - og gør det fuldstændig klart, hvordan man let og enkelt giver respons.

Vi er mange kommunikatører herinde, som gerne giver tilbud på et velfungerende salgsbrev.

mvh Hans

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation:

Sørg frem for alt for at lave telefonisk opfølgning på jeres direct mail kampagne.

Husk at give jeres modtager et incitament til at reagere hurtigt - og gør det fuldstændig klart, hvordan man let og enkelt giver respons.

Vi er mange kommunikatører herinde, som gerne giver tilbud på et velfungerende salgsbrev.

mvh Hans

Som Hans siger så er det også min erfaring at det er nødvendigt med opfølgning. Selv meget interesserede kunder skal der kæmpes meget for at få fat i.
Jeg vil faktisk også anbefale at I tager telefonisk kontakt INDEN I sender salgsmateriale ud. Ja det tager meget længere tid, men responsraten er så til gengæld også meget højere. Ligeledes har I mulighed for at identificere præcist hvem i organisationen der skal modtage jeres materiale.

Hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)