Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvilken ydelse bruger du mest fra webbureauer?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

En lille test til bedre tilpasning af mine ydelser.

Når I sidder derude i jeres virksomheder og skal have hjælp til hjemmeside arbejdet, hvad er det så I mest skal have hjælp til?

Jeg tænker selvfølgelig på dem der ikke selv kan udføre arbejdet, da der er mange herinde der godt kan :-)

Er det:

Jeg har sådan brug for nogle kunder og det jeg tilbyder falder ikke i god jord, men alligevel er der nogen der henvender sig og bliver tilfredse med det jeg udfører og jeg gør det hurtigt.
Det er mest små fejl jeg hjælper kunderne med, som f.eks: rettelse af kode (html, css, php eller javascript/jquery), ændring af billede/grafik eller optimering af kode/layout så koden validerer og fungerer optimalt på alle browsere. Det kunne også være indsættelse af nye elementer, som f.eks: slideshow, nyhedsbrevs tilmelding, kontaktformular eller andet man ønsker.
Det er så tilsyneladende noget andet folk har brug for, men hvad?
Jeg vil så gerne bare have små opgaver der kan løses hurtigt, så du kan komme videre med det vigtige arbejde med virksomhedens produkter, uden at skulle tænke på om tingene nu vises rigtigt på hjemmesiden.
Mvh Jens Andersen 

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der slet ingen der vil hjælpe en smule?

Venlig hilsen Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

De ydelser der efterspørges er lige så forskellige som firmaerne der bestiller. Spørgsmålet er mere hvad du virkelig er ekspert i. Det du er ekspert i er det du skal brande dig på. Jo mere specialiseret, jo bedre.

Omkring de ting du nævner så er SEO naturligvis meget efterspurgt, og det er responsive designs også. Men det er sjældent vi her i firmaet får henvendelser på kun at lave et design responsivt. Når firmaerne endelig beslutter der skal ske noget nyt, så er det som regel fordi de ønsker en helt ny side, med alle de funktioner de har drømt om siden de fik lavet den forrige.

Jeg vil ligesom tidligere sige at du skal finde ud af hvad du VIRKELIG har lyst til at beskæftige dig med, og så begynde benhårdt at blive bedre til det, og brande dig på det.

Jeg har læst en masse du har skrevet herinde, men jeg ved i virkeligheden ikke om du er udvikler/programmør, webmaster-typen (en der sammensætter lidt scripts og kode og får tingene til at virke nogenlunde), designer, VA, eller noget helt tredje.

Det er ikke sikkert jeg har ret, men det ser ud til du leder efter hvilke ydelser du kan tilbyde, hvor jeg ville vende den om hvis jeg var dig, og se på hvad vil jeg være ekspert i, og så tilbyde det, og gå benhårdt efter at blive virkelig god til det.

Et sted virkelig mange firmaer halter er omkring sporing af f.eks. henvendelser og salg. De aner ikke hvilke trafikkilder der konverterer og hvilke ord på adwords der konverterer til henvendelser på kontaktformularen. Det er faktisk helt basale ting, men virkelig mange har ikke styr på disse ting. Det er samtidig noget hvor man som bureau/freelancer virkelig kan gøre en forskel for deres forretning, hvorved ens timer bliver en hel del værd.

Måske det var et emne du skulle se mere på. Det er langt lettere at sælge en hjemmeside, hvis man samtidig kan tilbyde at alt sporing er opsat fra start, og hjælp til hvordan kunden efterfølgende kan bruge den viden, frem for bare at sælge en hjemmeside.

Det samme med SEO. Hvis man har styr på onsite SEO, G+, G+ pages, G+ local osv, så er det igen lettere at sælge, frem for at sælge en hjemmeside som alle andre.

Så frem for at tænke hvilke ydelser du kan tilbyde, så overvej hvilke områder du kan lære så du virkelig kan give kunderne en merværdi, frem for hvis de bestiller hos en af de andre femhundrede små webbureauer, der tilbyder billige webydelser.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)