Hej Amino En lille test til bedre tilpasning af mine ydelser. Når I sidder derude i jeres virksomheder og skal have hjælp til hjemmeside arbejdet, hvad er det så I mest skal have hjælp til? Jeg tænker selvfølgelig på dem der ikke selv kan udføre arbejdet, da der er mange herinde der godt kan :-) Er det:
Jeg har sådan brug for nogle kunder og det jeg tilbyder falder ikke i god jord, men alligevel er der nogen der henvender sig og bliver tilfredse med det jeg udfører og jeg gør det hurtigt.
Det er mest små fejl jeg hjælper kunderne med, som f.eks: rettelse af kode (html, css, php eller javascript/jquery), ændring af billede/grafik eller optimering af kode/layout så koden validerer og fungerer optimalt på alle browsere. Det kunne også være indsættelse af nye elementer, som f.eks: slideshow, nyhedsbrevs tilmelding, kontaktformular eller andet man ønsker.
Det er så tilsyneladende noget andet folk har brug for, men hvad?
Jeg vil så gerne bare have små opgaver der kan løses hurtigt, så du kan komme videre med det vigtige arbejde med virksomhedens produkter, uden at skulle tænke på om tingene nu vises rigtigt på hjemmesiden.
Mvh Jens Andersen |
Er der slet ingen der vil hjælpe en smule?
Venlig hilsen Jens Andersen