Hej Aminoer (håber jeg har ramt rigtigt med indlægget) Jeg ejer et lille firma som sælger møbler. Det fungere ved at kunden bestiller det ønskede. Vi bestiller hjem, hvis det ikke er på lager og ellers aftaler vi leverings tid og dato med kunden og kunden acceptere så via mail eller tlf. Da vi har opgivet NETS betalings system efter 3½ måneders venten, har vi valgt at man kan betale kontant ved levering, indtil vi har fundet andre muligheder (tager gerne imod råd her). Vi har så en kunde, som har bestilt og accepteret tid og dato for levering via mail. Da fragtmanden så er på adressen, ringer han kunden op, for at han kan tage imod. Kunden bliver vækket af opkaldet (ca kl 10) og lægger derefter på, da han ikke gad snakke med fragtmanden. Fragtmanden forsøger så igen at ringe 3-4 gange, men der bliver lagt på alle gangene. Der kommer så efterfølgende en sms med at varen kan lægges i haven og så kan vi bare sende en regning, når vi har tid og lyst og han er i kbh nu (bestilling var til jylland). Fragtmanden vælger at køre videre, da han ikke skal aflevere noget uden at få penge. Dette er første gang jeg så prøver dette og spørgsmålet er så.... Må jeg så sende ham en regning for fragten? På forhånd tak Mvh David |
Skal han betale for fragt eller ej?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)